maandag 9 juli 2012

Aviva gaat camperen‏

Ja. Je hoort het goed. Aviva gaat camperen. In dit weer. Met een hele groep rare leuke mensen.
 

Samen met een hele grote groep vaste vrijwilligers van poppodium de Bakkerij (heb ik volgens mij wel vaker over verteld) ga ik naar Camping De Dijk in Edam (als jullie dit lezen ben ik er al, zo-woe). 'Het vrijwilligersuitje van de Vrienden van de Bakkerij' wordt in de volksmond kortweg 'Bakuitje' genoemd. Dit wordt mijn eerste keer en ik hoop dat ik geen enge ontgroening hoef te doorstaan. Zoals het er nu uit ziet, zullen we denk ik het grootste gedeelte van de tijd in de grote legertent zitten...

Genoeg gezeur over het weer. We zullen op de camping niks tekort komen. We zijn van alle gemakken voorzien. Dorst zullen we niet krijgen (er is o.a. 846 bier ingeslagen), honger zullen we niet krijgen (BBQ is ook ingepakt) en vervelen zullen we al helemaal niet.
 

 
Bron van deze drie foto's: www.weheartit.com

Dit wordt hopelijk een geweldig begin van een goede vakantie (en ik ben over naar 6V, woeh!). Wat gaan jullie doen om de vakantie te vieren?
 
Dare to dream, 
Aviva
 
P.S. Update: de camping is super! Het is enorm gezellig. Hier alvast een foto'tje. Herken je me, drinkend in de Bakbus?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just leave your lovely comment!