zaterdag 7 juli 2012

Rosalie houdt van Apartment Therapy!


Apartment Therapy is een site die volledig draait om de inrichting van je huis en tuin, met zo nu en dan een scheutje lifestyle in de vorm van recepten en dergelijke. Met héél veel inspirerende foto's, DIY's en tips. Ondanks dat ik nog gewoon bij mijn ouders woon, kan ik er uren en uren rondhangen. Wegdromend bij de mooie inrichting van anderen, of om inspiratie op te doen voor als ik wel op mezelf woon.

Ik denk dat foto's in dit geval veel meer zeggen dan woorden, dus pak die kwijl-emmer (Sheldon heeft 'm gelabeld, hij staat in het keukenkastje onder de gootsteen) erbij en droom gezellig met me mee!


Tina Wilson
Tina Wilson
Tina Wilson
Shelley and Reed 
Shelley and Reed 
Shelley and Reed 
David and Jo-Nell
David and Jo-Nell
David and Jo-Nell
 Marina
 Marina
 Marina

Door op de naam te klikken kom je op het gehele artikel uit, en als je dan op “ENTER HOUSE TOUR” klikt krijg je een serie aan foto’s. Enjoy!

Hakuna matata!  

1 opmerking:

Just leave your lovely comment!