zaterdag 21 juli 2012

Rosalie's lush-ontgroening


Ik had er al veel over gehoord, het zeep-walhalla, maar nog nooit de magie met eigen ogen mogen aanschouwen. Tot vorige week, in Covent Garden (Londen, hierover later meer!) toen we per ongeluk op een lush-shop stuitten. En mon dieu, de mensen die lovend over dit cosmeticamerk spraken hebben geen woord gelogen, wat is dat spul lekker!

De zeep ziet eruit om op te eten. Letterlijk. Zo heb ik deze eetbare lipscrub met chocoladesmaak gekocht: 
Sweet Lips libscrub,  9,45
Echt zo'n beetje het meest verrukkelijke wat mijn lippen ooit hebben aangeraakt. En dat komt niet alleen door de smaak: je lippen worden er zijdezacht van. Van een maanlandschap naar pure zaligheid in luttele seconden. I like. 

Daarnaast heeft de verkoopster me dit weten aan te smeren: 
Vaste shampoo,  67,46/kg of  8,95 per blok (sommige shampoos werden aangeleverd in grote blokken, als een soort kaas, en dan kun je zelf kiezen hoeveel je wilt. Andere shampoos werden in kleine blikjes met vast formaat verkocht)
Een shampoo-blok. Ge-ni-aal. Geen gedoe meer met flessen als je op reis gaat, tot wel tachtig keer te gebruiken en het ruikt zo lekker! Mijn blok ruikt naar kokos. Wat wil een meisje nog meer. 

Mijn portemonnee stond me niet toe meer te kopen, maar als het kon had ik de hele winkel gekocht. Ik kan je vooral aanraden naar de winkel zelf te gaan. Dan kun je zelf ervaren hoe geweldig deze (dierproefvrije) producten zijn. Via internet bestellen is ook mogelijk (lush.nl).

Niet mijn foto's
Hakuna matata!
P.S. Weten jullie nog dat ik vorige week in mijn backstage-artikel vertelde dat ik mijn eigen blog ga beginnen? Hij is online! Klik hier om een kijkje te nemen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just leave your lovely comment!