vrijdag 6 juli 2012

Backstage bij Dailynoted: Anne.

Hey! Een weekje met Anne mee, gezellig. Nou, jullie komen dus écht ongelegen. Net nu mijn week bestaat uit computeren, vervelen en migraine hebben krijg ik kijkers. Leuk. We moeten er maar het beste van maken, niet?

Ready to rock?

Kennen jullie deze Brownie al? Nou, ik tot twee dagen gelden nog niet en ik moet zeggen dat ik echt wat gemist heb in mijn leven. Het zijn gewoon stukjes brownie, apart verpakt van de Lidl, maar ZO lekker! Echt waar, wauw. Heerlijk.
Zeker een aanrader.

Een jacuzzi hebben wij al jaren in de tuin staan, maar er in zitten is eigenlijk iets wat je mij nooit zult zien doen. Totdat ik afgelopen week de stoute schoenen aantrok. Ergens ver weg, vergeten en verbannen, achter in mijn kledingkast vond ik een bikini en een badpak. En toen gebeurde het geen wat onmogelijk leek, een klein wonder, voor het eerst in achttienjaar ging Anne, in zwemkleding nog wel, zitten en niks doen. Misschien was het grootste wonder ook nog wel, ik vond het leuk, het beviel mij best en is zeker voor herhaling vatbaar.

Zie hier, de liefde van mijn leven. "Liefde van je leven,? Ik zie alleen een chagerijnige oude kat" Nou, welkom, dit is de liefde van mijn leven. Dit is mijn kat Snoetje die nu al een jaar of negen bij mij woont. En, echtwaar, het is gewoon een klein heldje op vier pootjes, de lieverd.
Deze week heb ik iets nieuws gedaan, namelijk longboarden. En oh boy, wat is dat leuk zeg! Ik vind het echt ontzettend jammer dat een board al snel over de tweehonderd euro kost, want dit is zeker iets dat ik vaker wil doen. (let overigens niet op mijn bijzonder vreemde houding. Ik stond daar stil en was zo te zien een heel verhaal aan het houden)


Ook had ik nog een foto van een biertje voor jullie, iets dat in een echt studentenleven niet kan ontbreken. Helaas was ik zo leuk deze met mijn mobiele telefoon te maken, die niet op de computer kan worden aangesloten .. De volgende keer mogen jullie in alle glorie mee genieten van mijn biertje, pinky prommis!

Stay Beautiful,
x Anne.
- Even if wishing is a waste of time.

3 opmerkingen:

Just leave your lovely comment!