vrijdag 25 maart 2011

Anne geeft leuke en bijzondere opruim ideeën

Je kent het vast wel, de drang om in de lente alles eens goed schoon te maken en op te ruimen. Maar om het nou op de standaard oude manier tedoen? Soms wil je gewoon wel eens wat anders!
Daarom ga ik jullie proberen hier te inspireren met wat leuke ideetje om je spulletjes op te bergen.

Een aantal dingentjes die je in mijn kamer terug vind:


Papieren op je buro? Soms even niet.
Mijn sokken 'mandje'. Normaal zitten
 er allemaal felgekleurde sokken in,
 maar natuurlijk zaten dien allemaal in de was.


En een stukje van mijn spiegel dat is als memo bord gebruik.





Wat ook leuk om te doen is:









Dit vind ik persoonlijk ontzettend leuke kasten! 


Ik houd sowieso wel van een beetje byzondere/gekke meubels.



x
- Bad is never good until worse happens. 

7 opmerkingen:

  1. Zo leuk!
    Vooral die doos met die opladers ga ik gebruiken want dat ligt bij mij altijd overal :P en dat ziet er zo rommelig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die doos met opladers is inderdaad echt té handig! x Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O my goodnes! Die doos met opladers! Die wil ik ook! (maken)
    xxLiefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaah, die kasten zijn echt super gaaf :)
    Waar komen ze vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helaas heb ik geen idee waar die kasten van zijn D:
    Zou het heel graag weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die potjes aan de muur, dat is echt geinig :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe heb je die potjes aan de muur gekregen? & die opladerdoos gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!