donderdag 24 maart 2011

Annemarieke vertelt over Pretty Little Liars.

Zin in weer eens wat anders? Genoeg van Glee, House of The Hills? Dan weet ik een hele leuke serie voor je.. misschien ken je hem wel al, namelijk: Pretty Little Liars.

Pretty Little Liars gaat over het leven van 4 vriendinnen. Nu denk je waarschijnlijk meteen: “Goh.. weer zo’n tiener serie over liefdes relaties en highschool-drama’s.. wat origineel.” Nou niet dus:
Pretty Little Liars gaat over 4 meiden, wiens vriendin “Allison” vermist is. Als haar lijk na een jaar gevonden word, herenigd dit hun vriendschap. Toch is het nog niet in het verleden. Er gebeuren steeds hele vreemde dingen en een mysterieuze “A” stuurt de 4 meiden steeds hele persoonlijke smsjes over dingen die alleen Allison zou weten. Alle vier hebben ze hun eigen lading geheimen die ze voor de wereld maar ook voor elkaar verborgen moeten houden. Samen proberen ze er achter te komen wie Allison vermoord heeft, en wie “A” is.
Naast alle spanning en sensatie gebeuren er ook een hele hoop leuke dingen in de serie. Niet alles is spannend en eng, gelukkig. Relaties, verhulde geheimen, grappige personages en vreemde wendingen genoeg in deze serie.

Deze dinsdag was de allerlaatste aflevering van seizoen 1, in begin juni gaat seizoen 2 weer verder.. het is nog lang niet klaar! Deze serie is zo spannend en intrigerend, tegelijkertijd grappig met zijn deel romantiek, dat je het liefst alle afleveringen in een keer achter elkaar wilt zien. De mysterie van de zoektocht naar de moordenaar, het verhaal achter Allison en wie deze mysterieuze “A”is, zorgt ook voor erg goede cliffhangers.

Helaas is deze verslavende serie nog niet te zien op de Nederlandse televisie.. maar wie weet zal dat ooit nog veranderen.

De serie is gebaseerd op een boekenserie, maar om de serie spannend te houden , ook voor de lezers, verloopt de serie anders dan de boeken. Dus je mag dan nog zo’n expert zijn in de boeken.. “A” zou misschien wel heel iemand anders kunnen zijn in de televisieserie!

Zie hieronder de trailer voor Pretty Little Liars:




Zijn er nog meer fans aanwezig in de zaal?
Laat het me weten, want ik ben SUPER enthousiast en ik kan niet wachten tot seizoen 2.

Lots of Love,

Xxx
Annemarieke

PS. Never Tickle A Sleeping Dragon.

7 opmerkingen:

  1. Ik kan ook echt niet wachten op season 2 :D elke keer zit ik weer op een andere "A" maar we shall see op naar juni :P

    Xxx
    www.pinklove-all.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OHMY!

    deze boeken heb ik gelezen! voor zover ik ze in nederlands gelezen heb, had pas laatst gehoord dat er een serie van kwam. wauwie.
    hmmmm wanna see it :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb wel een boek gelezen, maar zelf vind ik het niet zo heel geweldig :)
    Xx Lulu

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Lisa
    Dat heb ik nou ook! Alison, Jenna, Ian, Mona.. wie zal het zeggen? Ik kan niet wachten tot Juni! :D

    @Avery
    Ooh, leuk!! Zijn de boeken goed? Daarin is "A" toch *spoiler* ..Mona?

    @Lulu
    Jammer, maar smaken verschillen natuurlijk!
    Ik heb zelf de boeken nog niet gelezen, maar van wat ik er van gehoord heb is de serie compléét anders. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb gister de laatste aflevering van seizoen 1 gezien, die was echt spanneeeeeeend;D kan ook niet wachten tot seizoen 2!^^ maar gelukkig komt tussendoor straks weer gossip girl en hellcats:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi,
    ik heb net het laatste boek uit,
    en toen dacht ik hier moeten ze een serie van maken.

    Ik ga zeker even seizoen 1 kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Bianca
    Ik ook!:D Ik vond het zoooo spannend! En der zijn echt super veel onverwachte dingen gebeurt ook. Der komen weer hele nieuwe theorieën opborrelen over wie "A" kan zijn. 14 Juni kan niet snel genoeg komen!

    @Nollii
    Hhaha, goeie timing!;)

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!