woensdag 16 maart 2011

Sharon tipt: Susie NL

Hallo lieve lezers,
Wil jij ook vaak met je vriendinnen / familie naar een andere stad, maar heb je werkelijk géen idee wat je daar kan doen? Ik heb dé oplossing gevonden, het knalroze boek Susie NL.

Ik citeer: 'SUSIE is dé shopaholic van Nederland. Ze ontdekt graag alle hippe, nieuwe en meest bijzondere adressen in de meest trendy en gezellige steden en dorpen. Samen met SUSIE kom je op plekken waar je nog nooit geweest bent. Ze inspireert, prikkelt en verrast. SUSIE vertelt je waar je lekker kunt eten, waar je je heerlijk kunt laten verwennen of waar je de beste accessoires kunt vinden. '

Toevallig kwam ik dit boek een week geleden tegen, en heb er gelijk twee meegenomen. Eentje voor mezelf, en eentje heb ik er cadeau gegeven aan mijn beste vriendin, waarvan ik weet dat ze nog wel eens dagjes weg gaat.

En wat een leuk boek is het! Ik raad het je echt aan. Voor vrijwel iedere grote stad / omgeving is er een soort tabblad, waar de leukste winkels en uitjes vermeld staan. Het zijn wel typisch meidenuitjes, maar sommige dingen kan je ook met je vriendje / vader bezoeken. Verder staan er ook nog verschillende interviews in het boek.

Het boek Susie NL is te koop in grotere boekhandels en kost 14,95. Ga jij het boek ook kopen? Laat me weten wat je ervan vind!

You always regret what you don't say, x Sharon.

2 opmerkingen:

Just leave your lovely comment!