zondag 13 maart 2011

Tessa is een beetje moe

Hallo allemaal, jullie denken nu vast waar gaat dit nou weer over?
Nou het is op dit moment zaterdagavond en ik ben net terug van een lange dag in de auto.
Met mijn brakke (licht verbrandde) hoofd ga ik jullie vertellen over mijn vakantie! (in de hoop dat de post van deze week iets beter is dan de post die ik
vorige week haastig in elkaar heb moeten zetten)

Het plan was dus 1 week skiën in Oostenrijk, samen met kennissen.
Nou waren die kennissen er dus veel eerder want die reden om 5 uur
s'ochtends al aan. Ons niet gezien! wij zijn meer van het wat langer uitslapen (zeker omdat ik die avond ervoor nog een poging heb gedaan carnaval te vieren) Eenm
aal daar aangekomen konden we het huisje in en konden we onze spullen kwijt, het huisje was goed, op krakende bedden en platte kussens na.
Die avond gezellig samen met de kennissen naar de pizzeria, ik nog in mijn oh zo charmante joggingbroek.. onder het mom van 'Ik ken toch niemand daar'
Dat was ook zo maar ik voelde me toch wel een beetje underdressed toen bleek dat de kennissen zich wel netjes hadden aangekleed.

De volgende dag gingen we dus skiën, we stonden rond half 9 op (De kennissen waren alweer eerder weg) en na een hoop na checken of we alles hadden vertrokken we met de auto naar het skigebied. goed en wel daar aangekomen komen we er achter dat we de skischoenen vergeten zijn! (jaja.. dat overkomt ons weer) Dus wij weer terug naar het huisje..
Eenmaal op de skipiste blijk ik heel erg last te hebben van mijn voeten in die skischoenen, die ik nota bene vorig jaar gekocht heb en een speciaal model uitgezocht heb voor mijn smalle enkels.
De eerste dag was dus veel op het terras zitten met pijnlijke voeten.
De tweede dag was nog even veel pijn aan voeten dus halverwege de dag naar beneden om andere skischoenen te huren.
Toen ging het een stuk beter! Nog steeds wel een beetje last van mijn voeten af en toe, maar ja wat wil je als die voeten zo knel hebben gezeten twee dagen!

Maar verder ging alles goed, want guess what.. het was de hele week mooi weer!
En het was gezellig met de kennissen en we hebben lekker gegeten! (en dat noemen ze dan winter 'sport' hè) dus dat wordt weer even het eetpatroon aanpassen!

Maar nu verlang ik toch echt naar mijn niet krakende bedje met dubbel kussen!

Liefs,
Tessa

'Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal'

1 opmerking:

  1. Haha, ben blij om te horen dat je het leuk hebt gehad, hoop dat je alweer wat slaap hebt ingehaald!

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!