woensdag 30 maart 2011

Sharon doet aan nailart.

Hallo lieve meiden!
Jullie hebben vast allemaal wel eens van nailart gehoord. Ik ben ook een fanatieke aanhanger van het 'nailartisme' en heb iedere week weer andere dingen op mijn nagels. Soms houd ik het simpel met een printje, maar ik heb ook wel eens Super Mario nagels en de skyline van New York gemaakt, en cupcakes en doodlenagels mogen ook niet in mijn collectie ontbreken.

Als jullie het leuk vinden, zal ik af en toe een tutorial plaatsen over hoe je bepaalde nagels moet maken. Hier zal je niet veel speciale dingen voor nodig hebben, maar ik maak wel gebruik van stripers. Stripers zijn speciale dunne kwastjes, waarmee je figuurtjes kan maken.

Er zijn verschillende sites waar ik mijn inspiratie vandaan haal. Het meeste kijk in op verschillende tumblr sites. http://fuckyeahprettynails.tumblr.com en http://fuckyeahnailart.tumblr.com zijn mijn favorieten. Ook kijk ik veel filmpjes op Youtube, bijvoorbeeld van cutepolish. Door hier je eigen draai aan te geven, kan je altijd originele nailarts maken!

Hier een filmpje van cutepolish, waar ze Minnie Mouse nailart maakt. Ik heb hier zelf ook een versie op gemaakt, maar hiervan heb ik helaas geen foto. Stom stom stom, want schattig was het wel! Ik denk dat ik het binnenkort nog maar eens ga doen...


Willen jullie nailarttutorials zien op Dailynoted? Of swatches van bepaalde nagellakjes? Laat even een reactie achter als je wilt!

Fijne woensdag! You always regret what you don't say, liefs Sharon.

4 opmerkingen:

  1. Nailarttutorials zijn leuk, zeker doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaaa, nailarttutorials zouden echt heel chill zijn! love the pictures <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat jullie zo enthousiast zijn! ik ga er zeker iets mee doen, haha. & dankje Lott!
    liefs, sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nailtutorails zouden echt geweldig zijn !

    x http://xxarmani.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!