maandag 4 juli 2011

Aviva interviewt haar vrienden over volgend schooljaar en de vakantie!

Hoi lieve lezers! <3

HET IS VAKANTIE! Eindelijk! Vandaag kreeg ik op school mijn cijfers van de proefwerkweek, en mijn rapport cijfers te horen. Ik ben over naar 5 vwo! Met maar één 5, voor wiskunde. Ik zit nu met mijn vrienden lekker in de tuin, met heel veel chips & snoep, en een fles wijn. Heerlijk aan het genieten van de zon en aan het kletsen. We zijn allemaal over naar 5v -wat nog niet voor allen zeker was- dus dat is echt top. Hier een interview met mijn vrienden over volgend schooljaar en de vakantie!

Wat is jullie goede voornemen, voor volgend schooljaar?
Philip: Gemiddeld een 8 staan, nu sta ik een 7,8.
Zenzi: Een week van te voren beginnen met leren voor de proefwerkweek. Ik ben echt op het randje overgegaan, dus dat moet ik echt verbeteren!
Suzanne: Hard werken, zodat ik in 5v en 6v cum laude (met gemiddeld een 8) overga.
Eva: Op mijn eindlijst hoger staan dan mijn broer toendertijd, haha!
Melissa: Overgaan met goede cijfers!
Niels: Huiswerk maken, dat is dit jaar namelijk niet gebeurd...
Jasper: Mijn best doen!

Wat gaan jullie doen deze zomer?
Philip: Naar Zweden met Aviva en familie! Wij hebben daar een huis, ik ben half-Zweeds en ik kan het ook spreken. Ook ga ik nog naar London!
Zenzi: Werken, het vak Muziek inhalen (dat heb ik dit jaar niet gevolgd, maar wil ik volgend jaar wel), naar Kroatië, uit, naar het strand, werken, concerten... En nog veel meer!
Suzanne: Slapen, paardrijden en feesten. We gaan thuis last minute een vakantie boeken, dus ik heb nog geen idee waar ik verder naartoe ga!
Eva: Slapen, haha! Ook veel werken, naar het strand en gewoon leuke dingen doen!
Melissa: Naar Canada en Turkije, en heel erg veel naar het strand!
Jasper: Op vakantie, kermis Akersloot en bier drinken!

Ik wil volgend schooljaar overgaan zonder onvoldoendes, dus hard werken voor wiskunde! Deze zomer ga ik naar de zomerfeesten in Nijmegen, Zweden, Macedonië, festivals bezoeken, naar het strand, fotograferen, varen en gewoon heel erg veel leuke dingen doen met vrienden. Lekker genieten van het feit dat we geen school hebben.

Wat gaan jullie verbeteren volgend schooljaar? En wat gaan jullie doen deze vakantie?

Tot volgende week!

Carpe Diem,
Aviva.

2 opmerkingen:

Just leave your lovely comment!