zaterdag 16 juli 2011

Irene tagged jullie allemaal!

Deze tag heb ik gekregen van Lisanne. Bedankt hiervoor, dit waarderen we heel erg!

De 'regels' van deze tag zijn als volgt:
♥ Bedank de persoon van wie je deze tag gekregen hebt.
♥ Schrijf een artikel hierover.
♥ Beantwoord de volgende vragen.
♥ Tag 10 mensen van wie je vindt dat ze deze tag verdient hebben en vertel dit ze.

Wat is je favoriete kleur?
Dit vind ik al mijn hele leven zo’n rotvraag, ik heb namelijk geen favoriete kleur! Qua huisinrichting vind ik wit, grijs en taupe het mooiste, qua make-up goude en bruine tinten. Bij donkere huidtypes vind ik velle kleuren (zoals blauw) heel erg mooi staan!

Wat is je favoriete huisdier?
Mijn eigen kat, Whisky.



Wat is je favoriete nummer?
Dit verscheelt bij mij altijd heel erg. Maar op dit moment is mijn favoriete nummer van Beyonce, namelijk haar nieuwe single ‘Best thing I never had’.



Welke parfum draag je?
Elke dag draag ik weer andere parfum, ik houd namelijk wel van variatie. Mijn favorieten zijn voornamelijk van Naomi Campbell, Hugo Boss en Chanel. Vorig jaar heb ik op vakantie in Egypte ook parfum op oliebasis gekocht, en die ruikt ook heerlijk!




Is er iets dat je altijd draagt en dat echt bij je past?
Ik draag heel vaak zo’n grote horloge, dit vind ik op één of andere manier intelligent staan. Zelfs tijdens het stappen draag ik een horloge, haha Het is gewoon echt een Irene-horloge.


Wat is je passie?
Mijn passie is andere mensen helpen, omdat ik hier een fijn gevoel van krijg. Als vriendinnen ergens mee zitten, vertellen ze het me altijd. Ik ben echt iemand met een luisterend oor, ik help graag mensen en geef ze ook heel graag tips.

Cadeau's geven of krijgen?
Geven! Ik vind het heerlijk om in winkeltjes rond te snuffelen en cadeautjes te zoeken voor iemand. Momenteel ben ik bezig met een fotoboek, die ik aan één van mijn beste vriendinnen ga geven. Gelukkig is ze op vakantie en leest ze dit dus niet, haha!


Wat is de laatste oogschaduw die je gebruikt hebt?
Vandaag moest ik werken en ging ik voor een goudachtige oogschaduw, van het merk Essence. Hij blijft niet heel goed zitten, maar het is een subtiele kleur en is dus perfect om te dragen tijdens het werk.


Wat is je favoriete dag van de week?
Zaterdagavond, zeker weten! Lekker stappen met vriendinnen of languit met een kleedje op de bank met een wijntje voor een leuke film.

Draag je nagellak?
Op dit moment draag ik een doorzichtige nagellak. Op het werk mag ik geen opvallende nagellak dragen, en aangezien ik de laatste weken 34 uren per week werk, heb ik hiervoor gekozen. Anders vind ik mijn nagels op de één of andere manier ook zo naakt, hihi.

De mensen die ik tag, zijn:
♥ Ik tag jullie, namens alle Daily Noted meiden, allemaal! Het is zo moeilijk om er tien uit te kiezen, en we vinden het hartstikke leuk dat jullie ons volgen. Laat je het ons weten als je deze tag overneemt?

“Be who you want to be, not what others want to see”


With love,

Irene

1 opmerking:

Just leave your lovely comment!