zondag 3 juli 2011

Tessa bekijkt de 'dip dye' haartrend

Iedereen die regelmatig blogs rondstruint op het internet heeft er al ooit van gehoord: Dip Dye,
De nieuwe trend in haarkleuring.
Felle kleuren zijn in, en dat zie je ook terug komen in kapsels.

Maar niet iedereen durft het aan om zijn hele haar in een knalkleur te verven dus zo is de dip dye trend ontstaan.
je verft simpelweg alleen de punten van je haar in een knalkleur, overigens mag een normale haarkleur ook.
Dat begint dan weer veel te lijken op een andere haartrend Ombre haar, oftewel je verft de onderste plukken iets lichter dan je eigen haarkleur zodat het net lijkt of je extreme uitgroei hebt. Dit klinkt zogezegd natuurlijk niet zo geweldig maar ik vind het soms best mooi staan!



Celebs die zich wagen aan de dip dye en ombre haar:

Rachel Bilson met Ombre haar
model Abby Lee Kershaw was een van de eerste met de dip dye
Nicki Minaj gaat ook voor de dip dye.
Drew Barrymore met Ombre haar.

Wat vinden jullie van deze trend?
zou je het zelf ook wel willen of is het niets voor jou?

Liefs,
Tessa

'Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal'

3 opmerkingen:

  1. Echt heel erg mooi, ik wilde eigenlijk mijn haar 'dip-dye'en met lichtblauw. Maaaaaar dat mocht niet van m'n ouders -___-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tot eergister had ik mijn haren zoals drew barrymore.. Superleuk was dat. Alleen was ff toe aan wat anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had vorig jaar met wk voetbal mijn haar dip-dye met oranje xD

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!