zondag 31 juli 2011

Tessa neemt afscheid

Hallo lieve lezers!

Ja jullie hebben het al ik weet niet hoe vaak gehoord,
Maar ik vond het toch nodig om nog één laatste afscheidspost te schrijven!
Daily Noted gaat een grote verandering door met de twee nieuwe blogsters,
Rosalie en Iris beginnen volgende week!

Ik vond het heel leuk om te schrijven voor Daily Noted, ik heb een geweldige tijd gehad met de meiden hier, maar nu is het tijd voor nieuw talent.
Ik heb mezelf nooit gezien als 'schrijver'; ik vind het leuk om te bloggen, maar op mijn eigen blog (die nu ook akelig stil is) plaats ik meer foto's dan tekst.
En sinds een artikel op Daily Noted natuurlijk leuk moet zijn om te lezen denk ik dat we met deze nieuwe bloggers zeker een goede aanwinst hebben!
Ik wens Rosalie en Iris dan ook veel succes en plezier bij Daily Noted!

Wat ik nu verder ga doen?
Ik ga me verder concentreren op mijn opleiding en natuurlijk heel veel leuke dingen doen!
De grootste challenge: Minder achter mijn laptop zitten!

Ik wens alle lezers veel plezier met de nieuwe blogsters,
en ik hou Daily Noted zeker nog in de gaten!

Liefs, Tessa

'Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal'

2 opmerkingen:

  1. :( Ook jammer dat jij weggaat! Succes met je opleiding, en je big challenge natuurlijk! Haha :D

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goodluck volgendjaar Tess! <3
    We gaan je missen D:

    wat 'n mooie foto trouwens!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!