zaterdag 9 april 2011

Irene reviewt Eveline Mascara Gigantic Volume

Een paar weken geleden kreeg ik een gratis mascara toegestuurd van Eveline. Ik was natuurlijk heel erg benieuwd! Toen ik het pakketje opende, zag ik een opvallende verpakking: zwart met geel en roze letters. De verpakking viel mij eigenlijk tegen, want het doet me heel erg denken aan een batterij (don't ask me why). Ik haalde meteen mijn make-up eraf en deed de mascara op. De mascara belooft:


- meer dan 10x volume te geven aan de wimpers; - wel tot 16 uur het volume te behouden zoals jij het hebt aangebracht;

- en geen klonten (en dus geen 'spinnenpoten') te veroorzaken.


De mascara viel mij eerlijk gezegd tegen. Op internet zag ik veel positieve reviews, wat mij verbaasde. Ik heb van mijzelf vrij lange donkere wimpers. Als ik mascara op doe, worden mijn wimpers echt heel lang. Hier kreeg ik in het verleden ook complimenten voor ("Wat heb jij langer wimper, wat mooi!"). Deze mascara geeft niet dat effect. Het maakt mijn wimpers natuurlijk wel wat langer, maar niet veel langer. De andere mascara's werken bij mij dus beter. In mijn perspectief klopt de belofte dat het 10 keer zo veel meer volume geeft, niet. De mascara blijft wel lang zitten, maar niet langer dan andere mascara's. Ook geeft de mascara -thank God- geen klonten. Die beloftes komen ze dus wel na! Helaas heb ik geen goede fotocamera waarmee ik een scherpe foto kon maken van het resultaat.


+ Blijft lang zitten + Geeft geen klonten effect

+ Hygiënisch product; er komen niet oude mascara restjes aan het potje te 'hangen'

- Geeft niet veel volume

- Saaie verpakking; komt een beetje goedkoop over

- De prijs in verhouding met de kwaliteit


De mascara is te koop voor €12,95. Ook heeft Eveline veel acties; momenteel kun je de mascara gratis bestellen. Je betaalt alleen de verzendkosten (€4,95).


Mijn favoriete mascara blijft nog altijd Double Extension Carbon Black van L'oreal Paris. Welke mascara is jouw favoriet?

“Be who you want to be, not what others want to see”


Liefs, Irene.

1 opmerking:

Just leave your lovely comment!