maandag 14 november 2011

Aviva: Fotopost 'Morning Music'

Hi guys! What's crackalackin?

Jullie weten (vast wel) dat ik énorm fotoverslaafd ben. Naast de foto's die ik maak voor mijn 365-Project, houd ik ook af en toe minishoots met mezelf (ja! echt!). Dan werk ik een idee of thema uit, pak ik mijn statief en afstandbediening en ga ik fotograferen. Van die foto's maak ik dan een selectie, ik bewerk ze en dan zet ik ze (meestal) op Flickr en Facebook. Ook heb ik nog een hele lading onafgemaakte shoots, foto's en ideeën op mijn computer staan, die ik dus nog moet uitwerken. 

Zaterdagochtend was het weer zover, ik werd wakker met een idee in mijn hoofd en ik ging meteen aan de slag. Hieronder zien jullie het resultaat, de shoot heet 'Morning Music'. Ik heb de foto's gemaakt zodra ik uit bed kwam; ik heb dus geen make-up op (behalve de lippenstift, het idee was dat 'het meisje' de lippenstift niet had weggehaald na bijvoorbeeld een nacht uit) en ik heb mijn haar ook niet gedaan.

Ik wil eigenlijk altijd met mijn foto's een verhaal vertellen, iets laten zien of mijn eigen gevoelens verwerken. Het kan best dat ik een heel ander gevoel heb bij deze foto's dan jullie, maar dat is juist mooie hieraan. Je kan er je eigen gedachtes bij creeëren. Waar denken jullie dat deze shoot over gaat, welk verhaal deze foto's vertellen? 


Carpe Diem,
Aviva.

2 opmerkingen:

  1. Wow! Onwijs mooi! Vooral die ogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel leuk! Het lijkt net alsof jij net van een soort 'optreden' komt en in de morgen wakker wordt! Dat is mijn beleving erbij hihi.
    x paulien

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!