zaterdag 19 november 2011

Rosalie ontdekt Comedy Central


Gegroet aardlingen,
Je hebt van die dingen… Van de week heb ik in een bui van opperste verveling maar eens tv gekeken, gewoon thuis voor de buis, zal ik maar zeggen. Na een beetje heen en weer gezap kwam ik uit op zender 13 – Comedy Central. Om de een of andere reden ben ik nooit zo weg geweest van die regionen. Waarschijnlijk vanwege mijn ani-South Parklevensstijl. Maar ik trof het (nou, eigenlijk trof CC het, ze hebben er een trouwe kijker bij), Scrubs was op tv.
Iets wat ik nog nooit in m’n leven gezien had. Ik haalde het altijd door elkaar met Skins, een programma dat ik overigens ook niet ken. Maar goed, Scrubs dus. Wat een geniaal programma! Echt waar, ik wist niet dat ziekenhuisseries zo leuk zouden kunnen zijn. Zo nu en dan kijk ik House, maar dit sloeg ALLES. Het spijt me als mijn overenthousiasme van deze tekst spat en in je koffie terecht gekomen is, trouwens.
Maar dat was niet het enige. Ik heb Family Guy gekeken, That 70’s Show, zelfs South Park! Ik denk dat ik niet de enige ben die dit gevoel voor CC koesterde, ‘jongenszender, stom, blabla’ en daarom even een top drie van, naar mijn  mening, de allerleukste series op Comedy Central. Omdat ik ze nog niet super lang ken kan ik natuurlijk geen uitgebreid review schrijven over de verschillen tussen seizoen 3 en 4 en reken ook niet op een verslag van vijf kantjes over aflevering 7 van seizoen 6. In plaats daarvan filmpjes die je een aardige indicatie moeten geven.
Enjoy muchillimus.

SCRUBS! (no, really?)
Iedere maandag tot en met donderdag, om19:35 en 21:55

Friends
Ja. Terwijl iedereen übermegafan was, leefde ik nog steeds in de overtuiging dat Friends een combinatie was van The Hills en Gossip Girl. Shame on me. Mijn Noor had een dvdbox mee, waar we goed gebruik van hebben gemaakt en sinds dien ben ik al verslaafd. Niet helemaal net nieuw  ontdekt en bladibla, maar het is wel te zien op CC!

Maandag tot en met donderdag om 22:20, vrijdag om 22:50 en 23:10 en zaterdag om 23:20 en 23:45

Chuck
Whoop whoop, comedy meets Totally Spies met een shot volwassenheid! 

Vrijdag om 02:54 (wie dat bedacht heeft…), zondag om 21:30 en 01:25

Kijk jij Comedy Central, en wat is jouw favoriet?

Let there be cake for all our mistakes!


3 opmerkingen:

  1. Ik heb ook eigenlijk nog nooiot CC gekeken. Maar nu ga ik dat zeker doen, hahaah! Je bent namenlijk wel erg enthousiast ;)
    Liefs,
    Charlotte
    www.myjourneythroughstyle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gehehe Rosalie ik vind het redelijk betreurenswaardig dat je nu pas de wondere wereld van Comedy Central hebt ontdekt :') EN HOE KUN JE SOUTH PARK HATEN D:

    Maar goed. It rulezzzzz.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet zeggen dat ik gewoon een groots vooroordeel heb over Comedycentral (low level, hersenloos etc.)en er dus nog nooit naar gekeken heb ..
    En southpark kijken? Écht not a chance! xD

    Misschien komt er dankzij onze Rosalie nu wel een dag dat ik er na ga kijken, misschien :P

    Leuk stukje meis

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!