vrijdag 9 december 2011

Anne bestelt kleding bij ASOS

Jullie kennen de site ASOS allemaal vast wel. Je hoort er regelmatig wat van en er wordt veel op besteld door Nederlanders, en dan voornamelijk door bloggers. Nu besloot ik ook maar eens een kijkje te nemen op deze site.
Nu raad je het vast al, allemaal leuke dingetjes die ik ook wel zou willen hebben! Na een beetje rond kijken besloot ik wat te gaan bestellen. Nu  heb ik opzich wel genoeg kleding maar veel dingen zijn verouderd, passen niet meer op en top of zijn simpelweg niet leuk meer. Er waren uiteindelijk zes leuke opties waarvan ik twee dingen besteld heb. Dat is niet zo heel veel, maar eerst maar eens kijken of het bevalt. En daarnaast ga ik begin Januari misschien met 2 vriendinnen naar London of Parijs. (Of nouja, we hebben het er over gehad, ik hoop wel dat we echt gaan!)

Wat U niet gewonnen heeft:
Van £19,90 voor £15.50
Van £22,00 voor £ 16.50
Van £30,00 voor £22.50.

   
Deze jurk wou ik heel graag, helaas was hij een beetje duur. Blijkt nu, een uur nadat ik besteld had ging hij in de uitverkoop... Echt heel erg rot. Hij was £30,00 en is nu £18,00

Wat het wel geworden is:
   
Van £20,00 voor £15.00
Van £30,00 voor £22.50

Binnen nu en 10 dagen zouden ze hier moeten zijn. Ik ben heel benieuwd!

Stay Beautiful,
x

2 opmerkingen:

Just leave your lovely comment!