zondag 18 december 2011

Iris heeft zin in de kerst

Hallo iedereen,

Nog maar een weekje, en dan is het zover KERST!
Ik weet niet of iedereen dit viert, maar ik wel sinds ik in Engeland heb gewoond, en ik kan niet wachten!

Het is de tijd van kalkoenen, LED-lampjes, familie en elke dag dezelfde liedjes op de radio.
Om iedereen alvast in de stemming te krijgen, heb ik de mooiste plaatjes opgezocht:






Wij zelf vieren het niet heel groot, maar toch heb ik er erg veel zin in. En ik heb nog steeds hoop dat het nog een witte kerst word, of een wit nieuwjaar? Wie weet.

Voordat ik dit artikel afsluit geef ik nog een ding mee:
Op deze website kun je hele originele, en ook grappige kerstkaarten maken. 

En ik sluit graag af met een leuk kerst liedje :)



Vier jij ieder jaar kerst?
'just living is not enough'

X. Iris


2 opmerkingen:

  1. Ja, ik vier ieder jaar kerst, zo gezellig! En het belangrijkste feest van het jaar vind ik :) Ben zo dankbaar dat Jezus is geboren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah ik heb er ook zo'n zin in!
    Leuke plaatjes. Ik kende die site elfyourself al, echt supergrappig!

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!