zaterdag 10 december 2011

Rosalie deelt haar bioscoopagenda

Oi!
Wat is nou beter dan met dit lekkere weertje in de bios te zitten, met een flinke bak popcorn en veel vrienden? Juist.
Daarom presenteer ik met trots: mijn bioscoopagenda! Vol films die je absoluut wilt zien. 

Sherlock Holmes: A Game of Shadows

Sherlock returns! En hoe … Sherlock ontmoet zijn gelijke, en intussen ook zijn tegenpool: Professor Moriarty. Even briljant als Holmes, maar dan de kwaadaardige versie. Je maakt kennis met Holmes’ broer en wordt meegesleurd door Engeland, Duitsland, Frankrijk en Zwitserland, en dat in een luttele 129 minuten. Goed plan, huh?
Vanaf 15 december in de bios

The Help

De film speelt zich af in Mississippi in de jaren ’60. Skeeter interviewt een groep zwarte vrouwen die hun leven lang wijden aan het helpen van families uit het zuiden. Daarmee zet ze de volledige bevolking van Mississippi op z’n kop.
Vanaf 29 december in de bios

50/50

Het verhaal lijkt in grote lijnen wat op Komt een vrouw bij de dokter (die ik overigens niet gezien heb, maar de strekking van het verhaal kun je moeilijk gemist hebben als Nederlander) alleen dan een stuk luchtiger en grappiger en is de man hier het slachtoffer van kanker. Ik begon met een gevoel van ‘mhh, kon origineler’ maar halverwege de trailer was ik al verkocht.
Nu in de bios

The Rum Diary


JOHNNY DEPP. Ik bedoel, hé, een nieuwe film waar Johnyy Depp in speelt. Interessant.
Vanaf 22 december in de bios

New Year’s Eve

Voor de fans van Valentine’s Day schijnt dit DE opvolger te zijn (wat we ook al wel hadden kunnen raden). Waarschijnlijk niet te meest originele of spannende film van het moment, maar wel de meest sfeervolle. Reden om toch te gaan dus!
Nu in de bios

The Hunger Games


Deze film laat nog even (eh, drie maand?) op zich wachten, maar het begint toch eindelijk afteltijd te worden! Ik denk dat iedere lezer van de boeken het met me eens is dat deze serie echt minstens vier sterren verdient. Sci-fi op een vriendelijke, niet al te robotachtige en technische manier, I like!
Vanaf 29 maart in de bios

Naar welke films ga jij, en naar welke zeker weten niet?

Let there be cake for all our mistakes! – Rosalie

1 opmerking:

Just leave your lovely comment!