vrijdag 16 december 2011

Anne heeft een nieuwe camera!

Het heeft even geduurd, maar eigenlijk was het Dinsdag zo ver. Mijn nieuwe camera kwam aan!!! Ik heb hem een week geleden 'besteld' (iemand zou hem voor me mee brengen) en kon er echt niet op wachten. Al tijden was ik bezig met het uitzoeken van de juiste camera en mijn plannen ook eens echt door zetten.
Het is na nogal wat research doen heb ik gekozen voor de Canon G12. Misschien zegt deze naam je al wat, ons Aviva heeft namelijk de voorloper van deze camera, de Canon G11. Danzij haar kwam ik dan ook op deze camera-serie uit en groot en deels ook uit op deze beslissing.

Links: Canon G12 Rechts: Canon G11

Helaas heb ik nog niet de tijd had om echt foto's te gaan maken. Ik heb wel wat foto's gemaakt om de camera te testen en van alles, maar echt mooie foto's waren het nog niet. Hopelijk heb ik dit weekend de kans ergens heen te gaan om mooie foto's te maken. Toch zal ik hier onder wel een aantal foto's plaatsen die ik gemaakt heb. Er is niks van gephotoshopt aangezien ik ook daar geen tijd voor had.








Ik ben echt super blij met deze camera en hoop er nog veel mooie foto's mee te kunnen schieten! (:

Stay Beautiful,
x



1 opmerking:

Just leave your lovely comment!