zaterdag 7 mei 2011

Irene vertelt over Tom Ritchie

Hallo allemaal!

Meet Tom Ritchie! Tom is 25 jaar is zanger en komt uit Engeland. Toen hij vier jaar oud was, speelde hij al gitaar en was hij aan het zingen. Hij schreef zijn eerste lied toen hij acht jaar was.



Tom probeerde in Engeland door te breken, maar dit lukte helaas niet. Hij woont nu zo'n 8 maanden in Nederland, vlakbij mijn woonplaats. Hij is hier druk bezig met liedjes schrijven en hij probeert natuurlijk hier in Nederland door te breken. Hij is nog druk bezig, maar het lukt hier al aardig. Hij heeft allerlei interviews met kranten en radio's en heeft ook al superveel vrienden op zijn hyves pagina. Tom zit bij dezelfde platenmaatschappij als Van Velzen en Direct. Via mijn zus ken ik hem persoonlijk. Hij is echt een typisch Engelsman, maar hij is echt super aardig!


Hier de clip van zijn lied 'Hold on':
http://www.youtube.com/watch?v=_89csJt0W_E

Zijn liedjes zijn dus een beetje country/rock/alternatief-achtig. Ik vind de liedjes heel leuk, maar ik moet ze niet de hele dag door horen. Dan kan ik wel knettergek worden, haha. Maar voor de afwisseling is het zeker weten goede muziek!

Klik hier als je meer filmpjes wilt zien.

Uiteraard kun je Tom ook volgen op facebook, hyves en twitter.

Wat vind jij van Tom Ritchie?

“Be who you want to be, not what others want to see”

With love,
Irene.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just leave your lovely comment!