woensdag 25 mei 2011

Sharon bezocht The Ultimate Dance Battle

Goedemorgen meiden! ♥

Vorige week woensdag kreeg ik een heel leuk mailtje: ik had met deze foto twee kaartjes gewonnen voor The Ultimate Dance Battle! En geloof me, wat was het geweldig. Ik zou hier zo dertig artikelen over kunnen schrijven, maar dat ga ik jullie allemaal niet aan doen. Ik beloof het bij een paar punten te houden die ik toch écht even met jullie wil delen! 



# De binnenkomst was al leuk. Ik ging samen met mijn vriendin Naomi, en we mochten door de deur van de genodigden. Genodigden, dat klinkt heel belangrijk, right? Ik vond het heel gaaf. Toen we eenmaal binnen waren, zagen we Elastic Double (Hollands Got Talent, red.). We wilde nog vragen of ze met ons op de foto wilden, maar ineens waren ze weg en we konden ze jammer genoeg ook niet meer vinden.
# Het moment dat we voor het eerst de choreografen en Dan zagen! Haha echt priceless, we werden helemaal gek. Vooral toen Shaker kwam (met ons mooie, geïmproviseerde 'team Shaker' hart!) gingen we los. En Dan... no words for him. Just love, haha!
# Christina Perri - Jar of Hearts. Mán wat een mooi nummer, en begin van de show. I loved it!
# De show - excuse me - de battle was natuurlijk een hoogtepunt opzicht. De hiphop van team Isabelle, het balletstuk van Rinus, ik vond het allemaal prachtig. Vooral het ballet van Rinus vond ik zó mooi, d'r rolde nog net geen tranen over mijn wang haha. In het echt is het zo gaaf om de battle te zien, ook de battle-battle aan het einde was echt top! Veel leuker dan op tv, veel spectaculairder.
# De eerste reclame zal ik ook nooit vergeten. In de studio is het dan heel relaxed, best wel rustig. Toen alleen Shaker nog op zijn stoel zat, besloten Naomi en ik hem te roepen en ons hartjesbord met Shakers naam te laten zien. Shaker vond 't geweldig, hij schoot helemaal in de lach en maakte hartjesgebaren naar ons. That made my day!
# Na de show (wij blij, team Rinus was dooooooor!) bleven Naomi en ik nog eventjes zitten. Daarna liepen we naar voren, waar een bewaker ons tegenhield. Het kwam er op neer dat we met geen mogelijkheid naar Dan of de choreografen mochten. Geen handtekening, geen foto, niets. Maar geloof me, dan ken je mij nog niet. Als ik iets in mijn hoofd heb, dan moet het gebeuren ook. Op dat moment zag ik Roemjana (team Koen & Roemjana) langs lopen, en greep mijn kans. 'Roemjana, Roemjana, mag ik alsjeblieft je handtekening?' 'Ja natuurlijk!' Ik gaf haar mijn hartjesbord en een pen, helemaal aan het shaken natuurlijk, en zij zette er 'veel liefs, Roemjana' op en allemaal X'jes. Zo lief! Toen ze het bord weer terug gaf, zei ik nog even dat ik in eigenlijk voor Team Koen & Roemjana was, en vroeg ik of ze Alessandro de groeten wilde doen - Alessandro is zo'n schatje. En ze zei dat ze dat ook nog even zou doen!
# Maar dan de klapper: Dan Karaty! We zagen 'm lopen, net toen ik over de Roemjanashock heen was. Samen met nog een paar meiden riepen we zijn naam, waarop hij naar ons toe liep. Ik kon nog net de zin 'Dan, please can I have your autograph? uit m'n mond krijgen. 'Sure, sure!' Ook hij signeerde mijn bord, zo leuk! Maar stiekem was ik nog steeds niet helemaal tevreden. 'Dan, can we make a photo with you? We love you!' 'Yeah ofcourse, come downstairs!' En toen mochten we langs de bewakers, met Dan op de foto! Aaaaaah!
# En ook op de foto met Remy (team Rinus), Ivan (afgevallen team Shaker, winnaar seizoen 1 So You Think You Can Dance) & schatje Stefano op de foto! We kwamen ze alledrie tegen toen we weer naar de auto liepen, en gelukkig wilde ze alledrie op de foto. Echt lief!


Nu zijn we hard bezig ook kaartjes voor de finale te winnen, want het was zó leuk haha! Dus, cross your fingers. Nu maar hopen dat we ook bij deze geweldige finale liveshow kunnen zijn!

You'll always regret what you don't say, liefs Sharon!  ♥

6 opmerkingen:

Just leave your lovely comment!