zaterdag 14 mei 2011

Irene's helpdesk

Hallo lieve, lieve volgers!

Normaal lezen jullie op zaterdag een review van een product, een verhaal over wat ik mee maak of grappige weetjes. Maar vanaf vandaag ga ik eens voor een keer totaal iets anders doen. Ik zet namelijk mijn eigen helpdesk op –hoera-!

Ik hoor jullie al denken: Hoe werkt dit nou precies? Een helpdesk via een blog, wat houdt dat precies in? Het is heel simpel. Als je een vraag hebt, kun je die vraag in een comment onder dit artikel zetten. Ook kun je, als je dat liever hebt, je vraag tweeten (@DailyNoted) of mailen (dailynoted@hotmail.com, met als onderwerp Irene’s helpdesk). Dan ben je er verzekerd van dat ik je vraag (of vragen, dat mag natuurlijk ook) heb ontvangen!

Je vraag kan over van alles gaan; beauty, fashion of lifestyle. Maar ook andere vragen zijn welkom! Denk aan huiswerk (“Hoe pas je de stelling van Pythagoras toe?") of bijvoorbeeld een vraag die gaat over jongens/meisjes, bloggen, dailynoted of over mij. Het maakt dus niets uit waar je vraag over gaat, alle vragen zijn welkom!

Ik probeer natuurlijk al jullie vragen te behandelen. Als er veel vragen worden ingestuurd, behandel ik de vragen in meerdere delen. Je kunt trouwens je vraag/vragen insturen tot en met 25 mei a.s.!

Ook heeft blogspot nog steeds kuren. Zoals jullie vast wel hebben gemerkt, is onze hele lay-out verschoven. We kunnen soms niet in- of uitloggen, berichten plaatsen of video/foto's uploaden. Dit kunnen wij helaas niet oplossen, we hebben vernomen dat andere bloggers hier ook al last van hadden.

Ik wens jullie een heel fijn weekend toe, en ik wens de examenkandidaten heel veel succes toe met het leren van de examens! You can do it :)

“Be who you want to be, not what others want to see”

Liefs,
Irene

1 opmerking:

Just leave your lovely comment!