vrijdag 1 juli 2011

Anne was dus in Canada.

Zoals ik nu waarschijnlijk al een heel aantal keren heb verteld was ik dus in Canada vorige week. Het was dan ook wel een hele leuke gebeurtenis waar ik ontzettend enthousiast over ben!

Wat ik allemaal heb gedaan heb ik vorige week al een beetje verteld, ik ben wat gaan shoppen, heb familie bezocht en mijn vriendinnen in Chicago (nouja, der vlak naast) weer gezien!

Naar Chicago rijden en daar zijn was dan ook wel het aller leukste deel! We zijn in twee dagen heen gereden van London (Ontario) naar Lisle (IL), de grens over bij Sarnia en hebben toen overnacht in Battle Creek (MI). Die overnachting was, om het simpel te zeggen, vrij bijzonder. We verbleven in een Day's inn, wat vaak wel goed is, maar dit was echt heel erg oud etc. Het rook ook niet bepaald lekker binnen dus we hebben (op eigen risico) de hele avond de deur open gehad. Het was wel een beetje de plaats waar je beestjes in je bed verwacht, maar dat viel gelukkig allemaal mee!
Broekje uit Michigan City
Shirt, Forever21
Op deze tour hebben we natuurlijk ook wat geshopt, we zijn gestopt bij een outlet in Michigan City (IN). Hier kocht ik onderandere een ketting en een heel leuk kort broekje! (ik draag nooit korte broeken, maar dit wordt misschien the change)
Verder zijn we gestopt bij een mall op Butterfield road (dichtbij Lisle). Hier was een ontiegelijk grote Forever21. Ik wist eigenlijk niet zoveel van deze winkel, behalve de naam maar het was echt gigantisch groot en mensen liepen daar echt rond alsof het de H&M was, zoiets is het daar denk ik ook wel. Hier heb ik een jasje en een heel leuk shirt gekocht! We zijn die nacht ook bij een Comfort Inn op Butterfield rd. gebleven. (dit was wel een heel mooi hotel)

Onderweg naar Lisle hadden we perongeluk een verkeerde afslag genomen waardoor we bijna in Down Town Chicago stonden, wat ik natuurlijk totaal niet erg vond!

Over het bezoek aan mijn vriendinnen in Lisle (IL) is voor jullie niet zo heel veel interesants te vertellen, het was in ieder geval heel gezellig! Ze woonde twee huizen naast ons, en nu nogsteeds, dus ik heb meteen me oude huis gezien, wat altijd leuk is!

En toen weer terug naar London rijden, in een dag. Iets wat prima tedoen is, maar wel lang duurt!
Gelukkig stopte we nog even bij een Meijers ergens in Michigan, want wat we hier kochten, oehlala.
Ik ging met me moeder op vakantie, en waar komen we mee thuis? Een belleblaas machine! Hij kan tot 800 bellen per minuut maken! Ik heb hem al getest en  het is echt geweldig! Ik heb er met me beste vriendin meteen bijna een liter sop doorheen gewerkt. Haar moeder was ook helemaal jaloers en ze willen er nu ook een.
Het effect - Het apparaat (in een kopje, anders viel hij)

Terug aangekomen in London hebben we nog wat gewinkeld met de familie en  heerlijk aan het zwembad in de tuin gelegen. Het was heerlijk weer, woensdag t/m vrijdag niet zo, maar daarna weer wel.

Dit was wel een beetje mijn week in het kort, het was echt een top week!

Stay beautiful,
xAnne

- Bad is never good until worse happens
- Refuse to settle for anything less tahn butterflies

1. Ooh gaaf zeg! Heel leuk om te lezen!

X

2. Klinkt allemaal super leuk!
    Die bellenblaasmachine is tof! :-P

3. Omg ' die bellenblaasmachine is echt super !

Liefs ' http://xxarmani.blogspot.com/

Just leave your lovely comment!