zondag 20 mei 2012

Iris ging naar Zaandam


Vrijdag ochtend zat ik met mijn muziek in de trein op weg naar Zaandam en dacht; hé dit is eigenlijk wel een goed idee voor mijn Dailynoted artikel van deze week. En c'est la, hier is mijn artikel van mijn 'grote' avontuur in Zaandam, waar ik onder anderen naar de Primark ben geweest.

Het was erg warm in deze mega winkel, maar dat hield mij niet tegen om zoveel mogelijk dingen in mijn mandje te mikken. Na een half uurtje stond ik met 17 items in de rij voor de kleedkamer. Hier heb ik een uur (!) staan wachten om er daarna met maar 5 dingetjes er weer uit te komen.







+  Een jegging, die in de was zat. 


Ook heb ik wat andere spulletjes erbij gekocht:



Daarna meteen door naar de C&A. Wat opvalt is dat alle drie de shirts een rood tintje hebben :).




Uiteindelijk gingen we naar de V&D, waar tot mijn verrassing de agenda's al waren uitgestald. Hier kocht ik een dekbed een een uilenkettingkje. 




Hierna was ik écht 'knackered' en gingen we naar huis.

En dit was het mijn artikel voor vandaag. Nee wacht, niet alleen voor vandaag, maar voor altijd.. Dat klinkt heel dramatisch, maar het is zo. Het moment is nu echt aangebroken dat ik Dailynoted ga verlaten. Allemaal heel onrealistisch dat ik dit nu schrijf, dit is namelijk ongeveer mijn 40ste artikel :o. Alle meiden heel erg bedankt voor alles, jullie waren echte toppers. En heel veel succes aan mijn opvolger, waarmee jullie volgende week kennis gaan maken. 

Hoe nu verder met Iris? 
Ik stop niet geheel met schrijven, daar vind ik het te leuk voor. Vanaf Juni schrijf ik elke twee maanden een column op www.itsteatime.nl, een blog over van alles wat. Dus volg die site als je nog van mij wilt horen. 

Tot ooit, LA VIE BOHEME!
xoxo - Iris

Afscheid foto a la Tessa



PS: Wil je nog een keer mijn werk terug lezen? Hier staan al mijn artikels op een rij.



7 opmerkingen:

  1. De eerste tshirt met lange mouwen en gaatjes van C&A heb ik ook. Mooie aankopen ! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tot ziens Iris!
    We gaan je missen! <3

    xxx
    Annemarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tot ziens en veel succes/plezier verder! Je stukjes waren altijd erg leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Iris en bedankt voor al je blogs. Ik wens je ontzettend véél succes met alles wat je gaat- en nog wilt gaan doen. Het ga je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. succesvol geshopt:) we zullen je missen iris! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!