zaterdag 5 mei 2012

Rosalie flasht back naar begin '12

Begin dit jaar hebben alle Dailynoted-meiden van toen hun goede voornemens gedeeld. Eens zien hoe het er bij mij nu mee staat!

Mijn plannen waren toen, even beknopt:
1. Een vlog beginnen.
2. Mijn kamer een make over geven
3. Meedoen aan Project 365

Van nummer 1 en 2 is nog niet veel terecht gekomen. Ik denk dat nummer 1 ook niet meer gaat gebeuren. Althans, niet het oude plan. Dat make over'en dat komt waarschijnlijk in de buurt van de zomervakantie, als ik er dan zin in heb. Maarrrrr... mijn fotoproject gaat lekker! Vandaag is het alweer dag 126, en ik heb het tot nu toe voor elkaar gekregen iedere dag een foto te maken! Zie hier wat van mijn betere werkjes - want sommige dagen heb ik ietwat onzinnige foto's gemaakt omdat ik te druk was met ademhalen en dat soort belangrijke zaken.

Dag 34 - sneeuwheid
Dag 70 - een meeting met Winnie in Rome

Dag 75 - een toilet bij een wegrestaurant dat alleen toegankelijk is voor robots. 
Dag 113 - een regenachtige dag in Elburg-city

Dag 123: een Harry Potter-marathon, geïnspireerd door Annemarieke!

Ook heb ik een paar nieuwe voornemens erbij bedacht: ik moet en zal dit jaar meedoen aan NaNoWriMo (National Novel Writing Month) in november. Een boek schrijven van 50.000 woorden in één maand. En ik ga het proberen. Daarnaast pak ik het hele schrijven weer op. Writer's block, brace yourself, ik heb m'n pen en papier klaar en ik ga keihard tegen je knokken. En je gaat verliezen. Beloofd.

Hoe staat het met jouw voornemens? 


Hakuna matata! 
Alle foto's zijn van mij, voor meer, neem een kijkje op mijn fotoproject-bloggerdiedinges

1 opmerking:

  1. Hahaha die tweede foto is echt leuk, hoe daar zo hel droog staat 'POOH' :P Ik wil ook beginnen aan project 365, dat is mijn voornemen :D

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!