vrijdag 20 april 2012

Anne knows we all can relate.

We kennen die loze momenten allemaal wel, je moet eigenlijk vanalles doen, zoveel dat je niets meer gaat doen. Zo ook zat ik laatst op Tumblr, (Ja, Rosalie is niet de enige van ons die haar ziel verloor aan Tumblr. Ik was haar alleen al een paar jaar voor.) Nu kwam ik een Tumblr  (Nee een Tumblr pagina is GEEN blog! #stoorfactortje) tegen met allemaal 'relatable' dingen.
Ik denk dat jullie dit ook wel kunnen herkennen! We know it's true











Brillen wisselen met mijn beste vriend ..
 Hij heeft -3 en ik heb +5 Altijd lachen.


Elke week weer ..




Het zijn er vrij veel, I know, maar het was allemaal zo herkenbaar!!
Vinden jullie niet?

Deze tumblr deed me overigens ook nogal aan een andere site denken, Thatssotrue. Kende jullie deze al? Zo niet, dan wordt dat tijd! Maar ook alle related sites zijn het proberen waard.. Hier zal ik nog wel eens tijd aan besteden. (als trouwe volger sinds het moment dat Spartz media nog maar 2 sites had (en volgens mij nog geen Spartz hette), ipv 15)



Stay Beautiful,
xAnne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just leave your lovely comment!