vrijdag 17 juni 2011

Anne; en hoe gaat het dan verder?

Als eerste even heel goed nieuws;

Ik ben geslaagd!

Wauw wat was ik gister blij! Ik had waarschijnlijk het telefoontje gemist dus zat tot de laatste minuten in spanning! Ik was eerst helemaal niet zo nerveus, maar zodra de geslaagd berichtjes binnen komen en jij maar niks blijft horen wordt het toch wel spannend! Maar het is gelukkig goed gekomen. Ik ben met een hele mooie lijst geslaagd.

Ami_grad_teddy_large


En toen? Hoe gaat het nu eigenlijk verder met Anne?
Nouja, naast dat ik natuurlijk blijf bloggen bij Dailynoted en nog een (hopelijk) lang leven ga leiden komt er ook een nieuwe opleiding.
Ik weet nietmeer precies hoeveel ik er al over verteld heb maar ik ga dus verpleegkunde 
volgen. Er komt hier vijf minuten van mijn huis vandaan een nieuwe HBO (Windesheim) en daar ga ik dus heen. De opleiding verpleegkunde duurt 4 jaar.'

Waarom verpleegkunde?
Een aantal lezers zullen zich nu vast deze vraag stellen, Waarom nou verpleegkunde? Om eerlijk tezijn weet ik dat eigenlijk nietmeer. Ik bedacht het me een jaar of drie geleden en zo is het een  beetje uitgepakt. Het lijkt me wel heel erg leuk om tedoen! Ik heb ook al een jaar vrijwilligerswerk gedaan in het FlevoZiekenhuis en dat was echt heel erg leuk!

Verder heb ik even niet zo veel te vertellen eigenlijk. Ik blijk opeens Maandag naar Canada en Amerika tegaan! Omdat ik geslaagd ben, ZO GAAF! Ik ga waarschijnlijk ook terug naar de plek waar ik heb gewoond en naar mijn vriendinnen daar, dus dat is echt in een woord; Geweldig!

Chic2_large

Het is hier dus ook echt een drukte van belang en ontzetten hectisch. Ik ga nu dus ook snel verder plannen, pakken en eigenlijk alles wat er bij komt kijken.

X Anne.
-           Bad is never good until worse happens. 

9 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je diploma! Heel veel succes en plezier met je volgende opleiding verpleegkunde. En geniet in Canada en Amerika!

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Ik wist dat je het kon hihi (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! En dat is nog eens een verrassing, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en een goede reis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nog een (hopelijk) lang leven ga lijden ik hoop niet dat je een leven lang hoeft te lijden. leiden bedoel je hopelijk.

    Maar gefeliciteerd en veel plezier in amerika/canada.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Lisa
    Hoelang ik over lijden/leiden heb getwijfeld.
    In ieder geval; Dankjewel!


    @Iedereen
    Thankyou ^_^

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd! Helemaal top dat je geslaagd bent! Veel plezier met je nieuwe opleiding en in Amerika en Canada!

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!