zondag 26 juni 2011

Tessa en muziek

Hee daar,
Ben jij ook zo'n muziekfanaat?!
Ik dacht laat ik het vandaag eens hebben over muziek, sinds dat toch wel een belangrijke rol in mijn leven speelt, en waarschijnlijk ben ik niet de enige!
Het eerste wat ik doe als ik wakker word is de radio aanzetten, en in de trein op weg naar school kan ik mijn iPod toch niet missen.
Ook ben ik gek op festivals en concerten en andere live muziek.

Nou heb ik een geweldige site ontdekt en wil ik die graag met jullie delen (in het geval dat jullie de site nog niet kennen)

Last.fm is een grote database van muziek op internet waar je een profiel op kan aanmaken en met andere muziekfanaten kunt praten, je kunt namelijk bijhouden wat voor muziek je allemaal geluisterd hebt. Zo kunnen anderen zien wat voor muziek jij luistert en of dat overeenkomt met hun eigen muzieksmaak. Ook is het heel handig omdat je aanbevelingen krijgt op je muzieksmaak zodat je weer nieuwe artiesten ontdekt. Ook heeft elke artiest een eigen pagina waar je informatie over de artiest kunt vinden en berichten kunt achterlaten.
Dus zeg wikipedia maar vaarwel!


Ik heb eigenlijk altijd al wel een beetje van meerdere soorten muziek gehouden, maar op de middelbare school luisterde ik bijna alleen maar r&b en hiphop, nu vind ik veel van die muziek echt niks meer aan. wel doe ik nog steeds aan hiphop dansen maar dat doe ik vooral vanwege de dansen en niet vanwege de muziek.
Sinds een paar jaar is mijn muzieksmaak wat verandert richting alternatieve rock en indie muziek. Mijn favoriete band is Editors, en verder hou ik ook heel veel van The kings of Leon, Arctic Monkeys Coldplay, White Lies en Muse

wat voor muziek luister jij vooral?
en heb jij ook een account op last.fm?

Liefs,
Tessa

'Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just leave your lovely comment!