vrijdag 23 maart 2012

Anne zag Aviva, Sharon en Sam! =D

Jaja, alweer bijna een week geleden was het zo ver, ik ging gezellig winkelen met de meisjes. Zoals jullie ondertussen al vier keer vernomen hebben konden Rosalie, Iris en Annemarieke er helaas niet bij zijn. We hebben ze natuurlijk gemist, maar des al niet temin was het een super dag.

Het begon allemaal bij de Starbucks op Amsterdam-Centraal waar ik Sharon trof. We zijn uiteindelijk bijna een uur later dan gepland in Zaandam aangekomen wegens een reeks aan treinstoringen. Tegen vijf over twaalf kwam Sam ons gezelschap versterken, de eerste keer dat we haar écht mochten ontmoeten en ik kan jullie verklappen; wat een topper hebben we er weer bij! Echt super gezellig!
Op naar Zaandam en daar wachten op Aviva die een trein achter ons zat. Compleet en klaar om te gaan gingen we op de Primark af, jullie hebben een tijdje terug al mijn eerste ontmoeting met de Primark mogen meemaken en dit werd dus de tweede. Persoonlijk vind ik het vooral een leuke winkel voor tassen en assesoires, maar leuke kleding werd er ook zeker op de kop getikt!
Winkelen met deze dames bevalt eigenlijk altijd goed. Stuk voor stuk hebben ze een hardstikke leuke smaak en goede adviesen, maar het is ook gewoon ontzettend gezellig. Er wordt vanalles besproken van Dailynoted ondernemingen tot school zaken tot boy-drama, alles komt aan bod. Zo ook tijdens de lunch bij de Délifrance schuin tegenover de Primark.



Winkelen, koffie drinken, heel veel lachen en gezelligheid, mijn dag kon ondertussen eigenlijk al niet meer stuk. Na nog een dosis vermaak en wat foto's nemen werd het alweer tijd om afscheid te nemen van Aviva, tot grote spijt. Zo'n dag duurt altijd vele te kort!
Sharon, Sam en ik besloten ook eens terug te keren richting Amsterdam waar we ook Sharon uit moesten zwaaien.

Maaaaaaaaaar, voor Sam en Anne was de dag nog niet voorbij! Het was alweer iets over vier en we hadden er eigenlijk nog niet genoeg van. Nog snel even Amsterdam in dan maar! Sam blijkt echt een heel tof tweedehands winkeltje te kennen waar we heen gingen. Het liefst had ik alles mee naar huis genomen. Ook stuitte we op een ander winkeltje, vooral in mijn belangstelling; een winkel, volledig gevuld met analoge camera's en toe behoren. Als ik honderd euro had gehad had ik het wel geweten! (Ookal zou het nog een strijd worden tussen de camera's en kleding/tassen/schoenen. Doe maar tweehonderd dus.)
Terug over de kalverstraat, Monki, Men @ Work, H&M, je kent het wel. Het liep al tegen zes uur en het werd echt wel tijd om naar huis te gaan. Na het laatste afscheid splitste onze wegen en is het weer wachten geblazen op onze volgende ontmoeting.

Alles bij elkaar was het echt een dag om niet te vergeten! Super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Ik denk dat ik voor iedereen kan spreken als ik ons gelukkig mag prijzen dat we elkaar ontmoet hebben.



Stay Beautiful,
x Anne
- For Narnia!

1 opmerking:

  1. Ik heb er inderdaad al over gelezen :) Klinkt erg leuk. Toen ik jullie blog begon te lezen, had ik verwacht dat jullie elkaar in het echt kenden, maar nee dus! ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!