woensdag 21 maart 2012

Sharon laat je het filmpje van de meeting zien.


Hee hoi. Ik houd het kort vandaag, want soms zeggen filmpjes en foto's meer dan woorden. Enjoy!


Benieuwd wat ik allemaal heb gekocht? Speciaal voor jullie heb ik foto's van mijn leukste aankopen gemaakt. Dit is mijn eerste shoplog ooit, dus ik had een beetje moeite met het fotograferen van de kleding... Maar ik heb geprobeerd er het beste van te maken!

Aztec print zonnebril 1,50
Oversized sunglasses 1,50
Asymetrisch blauw zomerjurkje 6,00
Riem 2,00
Haarband beige 1,00
Haarband bloemenmotief 0,50
Canvan schoenen print 4,00
Canvas schoenen blauw 3,00

Zwart zomerjurkje met vlindermotief incl. riempje 9,00
Lichtblauwe veren-oorbellen 3,00
Shirt met print 6,00

Believe in Yourself,
Sharon.

6 opmerkingen:

  1. Leuke filmpje! Ook grappig om je eigen stad te zien :P
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Woon jij in Zaandam? Ik ben jaloers op je, haha! :-) X Sharon.

      Verwijderen
  2. Sommige dingen wist ik écht niet dat je die gefilmt had!
    *schaam*

    Toch wel heel tof gedaan! <3
    Was een geslaagde dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aah die oorbellen zijn super leuk . Leuke aankopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "Jullie lijken mij wel!"

    HAHAHA. En mijn afscheid, dramatisch :P.
    Superleuk gefilmd en ge-edit Shar. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vet leuk om te zien! Leuk filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!