vrijdag 12 augustus 2011

Anne vierde haar verjaardag.

Nouja .., vieren is een groot woord. Maar ik was afgelopen Woensdag wel jarig!
Ik ben Zeventien geworden en besloot vier vriendinnen uit te nodigen, waaronder Sharon (jaja, van Dailynoted). Eigenlijk had ik voor deze dag verder helemaal niks gepland en al snel kwamen we erachter dat er meer dag opvulling nodig was dan alleen taart eten.

 Img_7705_large

Dus wat ga je doen op je 17e verjaardag? Midgetgolfen! Piraten midgetgolf wel te verstaan.

En onze Sharon blijkt een echt natuurtalent! 
Twee uur midget golfen, 18 holes en een ijsje verder zijn we maar weer naar huis gewandeld en hebben daar nog wat gedronken. Hierna moest Sharon helaas al weg en gingen twee andere vriendinnen ook weer. Gelukkig kwam eentje ´s avonds nogmaals langs samen met een andere vriendin, wat super gezellig was!

Ik heb hele leuke cado´s gekregen! Van Shaorn een hele mooie ketting en wat chocolade. Verder heb ik van mijn beste vriendin Sophie, die jullie al eerder voorbij hebben zien komen, zeep van Rituals gehad. Helaas kon ze niet bij mijn verjaardag zijn aangezien ze een jaar naar Florida is. ´s Ochtends ging de deurbel opeens en stond haar moeder daar met een pakje voor mij en een heel lief kaartje!
´s Avonds had ik nog hele leuke cocktail glazen en een boek gehad. (:

Al ben ik niet zo goed in plannen of feesten geven, vooral dat laatste (ik doe het dan ook nooit), vond ik het wel een super leuk en geslaagde dag!

Stay Beautiful,
x

-  Refuse to settle for anything less than butterflies.

Img_7727_large

5 opmerkingen:

  1. Natuurtalent? AHUM ik was laatste :3
    Maaar het was wel heel erg gezellig, loveyou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd♥
    @Sharon, zo erg kan het toch niet geweest zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd! klinkt gezellig! Wel handig dat je zo kon gaan midgetgolven, het moet toch maar in de buurt zitten!

    Leuk dat die vriendin toch wat heeft laten brengen voor jou :D

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Anoniem
    Laten we het er op houden dat ik de eerste hole-in-one sloeg, maar niets bakte van de rest van de 17 holes haha. Nope, ik ben niet zo goed.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd <3

    xoxo ♥
    http://lifeisjustmagical.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!