maandag 15 augustus 2011

Aviva is in Macedonië!

Eynat (27) en Aviva (16).


Hai dames!

Het is zó ontzettend mooi hier, echt niet normaal. Vanaf ons balkon (we hebben een appartement gehuurd) hebben we uit uitzicht op het meer, de bergen, en het oude gedeelte van het dorp. We hebben Nederlandse buren, 2 meiden van 16 & 20 met hun ouders, waarmee we het ook goed kunnen vinden. Mijn halfzus (Eynat, woont in Israel) is hier voor een week, en ik, mijn ouders & broertje blijven hier 2 weken. De eigenaar van de appartementen is heel erg aardig, hij heeft ook een tijdje in Nederland gewoond, dus hij kan best goed Nederlands praten. Zijn zoon en dochter studeren in Groningen.

Het strandje (wel stenen, geen zand; auw voor je voetjes haha) is best dichtbij. Er zijn niet zo heel erg veel toeristen, vooral lokale bevolking. Het is ontzettend moeilijk om hier auto te rijden. Alle straatjes zijn supersmal en supersteil omhoog of omlaag. We hebben een auto gehuurd, dus we zijn ook niet gedwongen om 2 weken op dezelfde plek te blijven. Mijn zus haar knie is net een week voor de vakantie uit de kom geschoten. Dus we kunnen niet heel erg veel lopen, maar dat maakt mij niet uit. Ik heb hier alles wat ik wil! Camera, topweer, heerlijk eten, strand/meer, laptop (+ internet, yeey!), etc.

We hebben verder nog niet heel erg veel gedaan. We zijn hier sinds vrijdagavond. We vullen de dagen met De kolonisten van Catan spelen, internetten, in de zon zitten, praten, lezen & eten. Ik vind het helemaal goed! De post van volgende week zal waarschijnlijk vooral uit foto's bestaan, met een beetje tekst. Zodat jullie kunnen zien hoe mooi het hier is (en lekker jaloers worden muhahaha).

Carpe Diem, Aviva.

1 opmerking:

Just leave your lovely comment!