maandag 8 augustus 2011

Aviva vertelt over haar vakantie in Zweden.


Haaaaaai lieve, lieve, lieve lezers! 

Hoe is jullie vakantie? Mijne is echt top! Zomerfeesten in Nijmegen, Zweden en binnenkort (vrijdag) Macedonië.

Op 25 juli vloog ik naar Zweden en op 3 augustus vloog ik weer terug naar Nederland. Ik had al erg vaak gevlogen, maar nog nooit in mijn eentje. Dus dat was wel een beetje spannend! Toch viel het allemaal hartstikke mee, de vluchten heen én terug waren allebei prettig! Ik werd op het vliegveld opgehaald door Philip en zijn familie, waar ik zou verblijven. Philip is een heel goede vriend van mij, hij is half Zweeds en zij hebben daar een huis. Door middel van mijn 365 project, heb ik een soort dagboek 
bijgehouden. Zo kon ik precies onthouden wat ik op welke dag had gedaan.


25 juli:

Vandaag vloog ik om 10:25 naar het mooie Zweden, ik kwam precies om 12:25 aan. Was de eerste die uit het vliegtuig kwam, en mijn koffer was er ook als eerste. Vandaag hebben we met de kano én boot gevaren, met pijl en boog geschoten en ook nog lekker niks gedaan. Het is echt prachtig hier en zó stil! Echt ongelofelijk. Love it here!












26 juli:

Vandaag naar de Ikea (typisch Zweeds!) geweest, en wat dingen voor het huis gehaald. We hebben de hele veranda in de olie gezet en dus hard gewerkt. Daarna gezwommen en met ondergaande zon bootje gevaren met z'n allen, op de foto zie je Philip.



 
27 juli:

Vandaag was (is!) het echt heel erg heet. We hebben daarom ook niet zo veel gedaan. Lekker gezwommen en op het strandje gelegen. We zijn wel even naar Gysinge geweest, een oud arbeiders dorpje.






28 juli:

Vandaag hebben we cantarellen gezocht (en gevonden!), daarna lekker als avondeten gegeten. 














29 juli:

Hele dag geshopt in Stockholm, en daar ook gegeten. (:








30 juli:

Vandaag heb ik de hele dag gelezen (Harry Potter 5) en niks gedaan. Dit was het enige moment van de dag dat ik naar buiten ging (pyjamaparty!).

31 juli:

Gevaren, gezwommen vanuit de boot en daarna nog lekker op het strand gelegen.












1 augustus:

Met de kano gevaren en op de quad gereden. 's Middags naar Gävle geweest; geshopt & naar de film (The Green Lantern).








2 augustus:

Vandaag was het laatste dagje hier in Zweden. Op deze foto zie je het mooie huis waar ik de hele week was, en linksonder mijn schaduw in het laatste beetje zon.
















3 augustus:
Zweden vanuit het vliegtuig.















Carpe Diem!

Love,
Aviva 

3 opmerkingen:

  1. wat gaaf zeg ! leuk dat je een vakantie dagboekje hebt bijgehouden ! liefs,
    http://agirlwithbeauty.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Vooral die ene in de autospiegel vind ik leuk!

    xxx

    veraomtzigt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf zeg! Lijkt me echt geweldig! Die foto met dat huis en waar jij dan met je shaduw opstaat is mooi, net als alle andere foto's! Haha.

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!