woensdag 3 augustus 2011

Sharon houdt van Justin Wu's filmpjes.

Modefotograaf en filmmaker
Justin Wu
Hallo meiden!

Hebben jullie al eens gehoord van Justin Wu? Deze modefotograaf en filmmaker maakt van verschillende fashionshows (Paris en Milan Fashion Week, Australian Fashion Week, Victoria's Secret) ontzettend leuke filmpjes van de  modellen die playbacken. Ik zelf vind deze filmpjes echt heel leuk om naar te kijken, ik word er zo vrolijk van! Justin Wu heeft bekende, catchy nummers gekozen, waar hij de modellen op laat playbacken. Deze filmpjes geven ook een leuk beeld van achter de schermen, hoe het daar aan toe gaat en wat de modellen doen als ze niet op de catwalk staan.
Van de fashionshows heeft Justin Wu drie verschillende filmpjes gemaakt: een van de meiden, een van de jongens en eentje van hen samen. 
De volgende vijf filmpjes vind ik het leukste!


Ik heb zelf geen favoriet: ik vind ze allemaal leuk! Welke vind jij het leukste?

You'll always regret what you don't say, liefs, Sharon.

1 opmerking:

  1. Ik vind Justin Wu geweldig! Net als jullie blog trouwens :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!