zaterdag 13 augustus 2011

Sharon: Facebook + stem op Pim de Mol!

Even een kort berichtje van Sharon op deze niet-zo-zonnige zaterdagmiddag: ik wil namelijk even mededelen dat dailynoted een eigen facebookaccount heeft! Je kan ons liken door op de facebookbutton op de site te klikken, die rechts bovenaan staat. Zo kom je meteen op onze pagina terecht!

Ik wil jullie ook even om een gunst vragen. Hitkrant lezers weten het natuurlijk allang, maar de laatste paar weken zijn de Hitkrant Hittegolfhunk Awards in volle gang. In het begin waren alle vijf leden van mijn favoriete band, MakeBelieve - ga hun muziek luisteren, het is verslavend leuk! - genomineerd, en nu de laatste tien hunks bekend zijn, is alleen my favourite Pim de Mol nog in de strijd om Hittegolfhunk 2011 te worden. Ik vraag jullie allemaal om op Pim te stemmen! Pim is knap, aardig, heeft een ontzettend leuke persoonlijkheid én tweet met al z'n fans - zo ben ik zelf ook al een tijdje met hem in gesprek!
Zouden jullie, het liefst iedere dag, naar hittegolf@hitkrant een mailtje willen sturen met Pim de Mol als onderwerp van dat mailtje? Er hoeft verder niets in het mailtje te staan - het mag wel natuurlijk. Pim, al zijn fans en ik zouden het heel, heeeel erg waarderen!

You'll always regret what you don't say.
Liefs, Sharon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just leave your lovely comment!