zondag 30 januari 2011

Tessa bezocht de PINC sale.


Hebben jullie wel eens gehoord van PINC? (Prijzig Is Niet Cool)
PINC koopt samples in van bekende merken en verkoopt deze voor 50% korting op de winkelprijs. Als de winkels uitverkoop houden, verkoopt PINC zelfs voor 70-80% korting.

De PINC sales zijn alleen op uitnodiging, maar je kan je heel makkelijk aanmelden voor de mailinglist op de site en dan krijg je een melding wanneer er een PINC sale is.

De merken die ze bij PINC verkopen zijn: Supertrash, American Vintage, Aaiko, Essentiel, Modstrom, GooseCraft, Ibana Rouge, FAB tassen en portemonnees, Triwa horloges en een accessoire collectie.

Vrijdag ben ik dus naar Amsterdam geweest (ja dit is al de tweede keer in een maand tijd dat ik het hele eind naar de randstad afleg om te winkelen) en ben ik dus ook bij de PINC sale langs geweest. Het was verschrikkelijk druk!! de helft van de kleren waren al weggegraaid, en het was een chaos van kleren op de grond. Dus als je van plan bent te gaan, ga op tijd! (;
Ik kan er persoonlijk nooit zo goed tegen als het zo'n chaos is in een kledingwinkel, dan kom ik meestal met lege handen thuis, en ja hoor ik heb alle rekken afge
zocht maar het was allemaal niet mijn smaak of nog te duur voor mijn budget.

Maar genoeg negativiteit!
het was namelijk niet zo slecht hoor, want het ene ding waar ik echt voor ging heb ik wel gescoord:
Een mooi Triwa horloge voor de
helft van de prijs!
Ik wilde al heel lang zo'n horloge maar ik vond ze altijd te duur. en nu heb ik er dus een!

Ook zal de drukte een stuk minder zijn geweest als je op tijd voor
de deur staat, en daarbij was het dit keer totale leegverkoop omdat ze gaan verhuizen naar een groter pand!

Even de positieve en negatieve punten op een rij:

+ Als je van merkkleding houdt is dit een topper!
+ Uitnodigingen per mail dus je bent altijd op de hoogte
+ Goede service ondanks de drukte

- Ze verkopen vooral kleine maten omdat het Sample collecties zijn
- Het is alleen in Amsterdam en Eindhoven
- drukte

Dus is dit iets voor jou? meld je dan aan voor de mailinglist op http://pincsale.nl


Liefs Tessa

'Met je gedachten ergens anders ben je altijd overal'


3 opmerkingen:

  1. Leuk!! en ik keek gister nog naar die horloge, ik vind 'm echt super mooi..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! ik kende dit nog niet. Heb me maar meteen ingeschreven voor de zekerheid.(ondanks dat ik bijna nooit in Amsterdam kom en al helemaal niet in Eindhoven..:P ach ja.)

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!