vrijdag 6 januari 2012

Anne geeft a brief history of pretty much everything

Een nieuw jaar, een nieuw begin .. of nouja, een beetje dan. Het is niet echt het begin-begin, maar dat is er wel geweest. Dit heeft een student volledig met pen en papier na gemaakt voor zijn eindopdracht. Het maken ervan heet zo'n 2100 pagina's en 50 notitie blokjes gekost en duurde bijna 3 weken. Aan het resultaat te zien is het gemaakt door middel van de stopmotion techniek. 


De maker van dit filmpje is te vinden op Devianart.
Het project is uiteindelijk beoordeeld met 'a full mark', alle punten zijn dus behaald. En als je ziet hoeveel werk er in gaat zitten vind ik het dat ook wel waard. Vooral het begin met de oerknal en visjes die dino's worden vind ik leuk gemaakt. Hoe 'later' het wordt, hoe minder ik hem eigenlijk vind worden, maar het is zeker tof gedaan!

Kenden jullie dit filmpje al?

Stay beautiful,
xAnne.
- For Narnia!

7 opmerkingen:

  1. Erg mooi gemaakt! De maker zal er wel erg veel werk aan hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt echt een super leuke blog, misschien kunnen we elkaar gaan volgen?
    Ik volg je nu alvast, via bloglovin & gfc.
    Ik hoop dat je me terug volgt..

    Liefs, Berrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This. Is. SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eerst wil ik zeggen dat jij de meest gave layout hebt die ik ooit heb gezien (nu vind ik snel iets gaaf, omdat ik geen idee heb hoe je een layout moet maken)

    En dat filmpje vind ik heel gaaf. Ik ben gek op creativiteit en tekenen en alles erom heen, en wat heeft daar veel werk in gezeten zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw super mooi gemaakt!
    Ik vind het eind ook heel mooi als je al die planeten en melkwegdingen en alles en dat hele universum enzo ziet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, daar moet je echt geduld voor hebben zeg om dat te maken. Echt heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zat het filmpje echt met open mond e met een lach te bekijken, wow, echt wat mooi gemaakt zeg! Ik wou dat ik dat kon, maar ik heb he geduld er niet voor..

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!