maandag 2 januari 2012

Aviva wenst jullie allemaal een GEWELDIG 2012!

De eerste dag van het nieuwe jaar, 1 januari. Aviva wordt wakker om kwart over 2, na een hele nacht gefeest te hebben. Wat is het eerste waar ze aan denkt wanneer ze wakker wordt? 'Ik moet maar snel even mijn foto uploaden, voor mijn 365-project.'

Het is zo'n gewoonte geworden om elke dag een foto te uploaden. Dat ik er nu maar moeilijk aan kan wennen dat het project over is. Ik heb een jaar lang, héél 2011, elke dag een foto gemaakt. Ik ben het nooit vergeten, heb nooit 'gesmokkeld'. 

Ze zeggen altijd dat je moet zorgen dat je privéleven niet online staat... Nou, bij mij is dat niet gelukt. Hierbij 6 foto's van speciale momenten, uit 2011.

Het begin van een nieuw jaar, en mijn 365-project.
Dag 1: 01-01-2011












Change of hair! Ik liet (een beetje impulsief) een pony knippen.
Dag 71: 12-03-2011

 Ik maakte het uit met mijn toenmalige vriend.
Dag 72: 13-03-2011


De laatste keer dat ik die lieve Annemarieke zag, op haar afscheidsfeestje.
Dag 191: 10-07-2011

Nog een impulsieve haircut, ik knipte het kort en doneerde het aan een goed doel.
Dag 334: 30-11-2011

 De laatste foto van het jaar...
Dag 365: 31-12-2011

Voor mij was 2011 een geweldig jaar. Wanneer ik terugkijk naar mijn foto's is dat ook te zien. Het had natuurlijk z'n ups and downs, maarja, dat heeft elk jaar wel. Ik hoop dat dit jaar net zo top wordt als 2011, hopelijk zelfs beter. Ik wens jullie, onze lieve lezers & mijn lieve Dailynoted-collega's, een jaar vol met liefde, vriendschap, succes, gezondheid en plezier!

Dare to dream! - Aviva

P.S. Vorige week vertelde ik over mijn nieuwe fotoproject, te volgen op http://100strangersaviva.blogspot.com Heb je dat artikel gemist? Klik dan hier!

2 opmerkingen:

Just leave your lovely comment!