donderdag 26 januari 2012

Annemarieke ontwerpt T-shirt designs.

Hallo aller liefste lezers!

Ja, ja, je leest het goed:  ik ben bezig geweest met t-shirts te ontwerpen.
Ik heb twee verschillende prints gemaakt voor op een t-shirt, en opgestuurd naar de site Threadless, een bedrijf die t-shirts print en verkoopt.
Nu zijn beide ontwerpen geaccepteerd, maar alleen als de score van het publiek hoog genoeg is, word hij geprint, en kunnen mensen 'all over the world' dus mijn t-shirt kopen!  Je ziet hem dus al aankomen: Ik heb jullie hulp nodig.
Dit zijn mijn ontwerpen:



Om te kunnen stemmen ga naar deze links, en klik op het nr 5 knopje, om hem zo de hoogste score te geven. Je kan als het goed is inloggen via facebook.

Voor de haarstijlen, ga naar: http://www.threadless.com/submission/396877/Children_s_Perspective_on_Hairstyles
en voor het vrolijke fruit, ga naar:
 http://www.threadless.com/submission/396366/Happy_Food


Alsjeblieft, help mij mijn droom te verwezelijken en stem. Zeg het voort zeg het voort!

Alvast hartstikke bedankt, en sorry voor dit zelfbelang en reclame artikel, ik beloof dat volgende week donderdag er weer een 'normaal' artikel verschijnt.

Always

Lots of Love,
xxx
Annemarieke

6 opmerkingen:

  1. Heee, die eerste zag ik op tumblr voorbij komen haha, heb ik een van jullie op tumblr dan? Waah, wist ik niet haha.

    Ik heb voor je gestemd, ik vind vooral de eerste echt heel erg gaaf.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Ellen
    Als het vanochtend was met allemaal links erbij geschreven was ik het :P
    Anders, geen idee xD Ik kwam hem opeens tegen met ontzettend veel reblogs vannochtend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tipje;
    word hij geprint
    moet
    wordT hij geprint

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt superleuk! Wat leuk gemaakt. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kind, kind, wat ben je toch ondernemend!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!