zaterdag 14 januari 2012

Rosalie en Iris vieren hun jubileum bij DN!



Het is 14 januari, en dat betekent dat Iris en Rosalie nu al een half jaar (!!!!!) deel uit maken van de Dailynoted-family.

SAY WHAT?

Om dit te vieren heb ik taart voor jullie gebakken


en meer taart

en nog meer taart

en nog meer taart







Let's party!



Een toespraak zal ik u allen besparen, ik zie jullie allemaal kwijlend naar jullie beeldscherm staren en ik wil jullie niet te lang ophouden. Ik denk dat ik namens Iris en mij kan spreken als ik zeg dat ik het echt súper vind om voor jullie te bloggen en dat we het heel erg getroffen hebben met zulke enthousiaste 'collega's'. Ik wil jullie hierbij meteen bedanken voor alle motiverende comments en feedback, altijd leuk om positieve reacties te krijgen op een project waar je veel tijd en energie in stopt. 
Voor nu zeg ik cheers, en dat er nog maar vele jubilea mogen volgen! 

Hakuna matata!

Alle foto’s zijn afkomstig van Tumblr/Weheartit/Flickr 

1 opmerking:

Just leave your lovely comment!