dinsdag 3 januari 2012

De goede voornemens van de Dailynoted meiden!

6603724951_7b352bda71_b_large
www.weheartit.com
 Happy newyearrrrrrrr!

Een nieuw jaar is aangebroken, en dat gaat natuurlijk samen met goede voornemens. Vrijwel iedereen heeft een paar goede voornemens (die in veel gevallen de eerste week al gebroken zijn). Omdat wij ook ieder onze eigen goede voornemens hebben, en we het een beeeetje onzinnig vonden om hier ieder een eigen artikel aan te besteden: de goede voornemens van de Dailynoted meiden!


Aviva:
Mijn goede voornemens voor dit jaar? Minder uitstellen en beter plannen. Braaf leren en mijn huiswerk maken. Prioriteiten stellen, maar blijven doen wat ik leuk vind. Mijn 100-Strangers fotoproject voltooien en meer gaan oefenen met mijn vaders camera. Veel festivals en concerten bezoeken met leuke mensen. Genieten van het leven, blijven dromen en lekker veel dingen doen. En mijn laatste goede voornemen? Mij houden aan mijn goede voornemens!

Gemaakt door Aviva.
Sharon:
Net als vorig jaar heb ik weer veel te veel goede voornemens waar ik me tóch niet aan ga houden (gezond eten, thuis Zumba doen met die o-zo-leuke dvd's, op tijd weggaan van huis zodat ik me niet de pleuris hoef te fietsen, laptop iedere dag uitzetten (ik zet nooit, maar dan ook echt nooit mijn laptop uit. Heel slecht, ik weet het)) maar de voornemens waar ik me dit jaar wél aan ga houden, zijn mijn 365project helemaal afmaken, en ervoor zorgen dat dit mijn topjaar wordt. Ik ga genieten van de kleine dingen van het leven. Ook wil ik verder blijven gaan met gitaar spelen. Ik ben hier een maand geleden mee begonnen, en wil heel graag het spelen een beetje onder de knie krijgen, ik vind het zo tof!



Selfmade door Sharon.

Annemarieke:
Mijn goals voor het jaar 2012 en waar ik me hoop volledig in te kunnen zetten, is níet stoppen met roken, want ik rook niet, ook niet om minder te drinken, want dat doe ik al echt amper als een 17 jarig meisje in een land als Engeland, maar, heel saai: om mij in te schrijven voor een University. Ja, je leest het goed, als in het engelse woord. Ik hoop geaccepteerd te worden op Saint Martin's, een University of the Arts, in London. Dit word dus mijn project voor de komende paar weken, mijn portfolio in orde te brengen, mij aan te melden en uiteindelijk, hopelijk aangemeld te worden!
Ben benieuwd of dit niet weer een van die voornemens is waar je na een week mee stopt. We'll see!

Anne:
2012 .. en toen? Toen eigenlijk niks.
Zoals onze 'trouwe lezers en volgers' al weten doe ik niet aan voornemens, ik houdt me er toch niet aan. (And you don't need a new year to make a new start!) Vorigjaar dacht ik nog zo leuk te zijn een Project day zero te starten, in plaats van goede voornemens te maken. Maar ook dit project heb ik heel snel weer over de balk gegooid.
Geen voornemens voor Anne dus. Maar wat dan wel? 2012 moet voor mij gewoon een beter jaar worden. Een jaar waar echt genoten van moet worden, en dromen in nageleefd gaan worden. It's time to make a change, Viva La Revolution. Zal ik dan om het af te sluiten ook nog maar een vuurwerk-foto met jullie delen?

Een artistiek momentje van Anne.

Rosalie:
2012 klinkt lekker, don'tcha think? En ik heb allerlei plannen om dit jaar al helemaal heerlijk bruisend te maken. Ik ga het heft in eigen handen nemen, sta op voor mezelf en mijn rechten, (...) en maak van dit jaar een grandioos geweldige! Nu zie ik je wenkbrauw al verdwijnen ergens onder je pony, en je mond openhangen alsof je een goudvis bent die nog niet tot tien kan tellen. Om je snel uit deze oncomfortabele pose te bevrijden, zal ik je kort en bondig (althans, zo kort en bondig mogelijk) uitleggen hoe dan wel:
1. Rosalie gaat, zoals aangekondigd, een fotoproject doen en dit VOLLEDIG AFRONDEN. Of niet soms, Rosalie *werpt strenge blik naar zichzelf in de spiegel*
2. Zoals ik vorig jaar (hihi) ook al zei, ga ik een vlog beginnen! Woot!
3. Ik ga mijn kamer een extreme makeover geven (met foto's die jullie t.z.t. zullen kunnen bewonderen, aanschouwen, aanbidden en die jullie boven je bed kunnen hangen)

Verder zal ik ook braaf m'n best doen op school en m'n werk, nooit meer ruzie maken met gezinsleden, meer helpen in de keuken/het huishouden, de auto vaker wassen, minder snacken, minder fast food eten, en vooral deze laatste alinea aan voornemens nooit waar kunnen maken. Maar hé, nu kunnen jullie niet zeggen dat ik niet geprobeerd heb jullie nog wat wijze lessen en braafheid bij te brengen!

Selfmade door Rosalie.

Iris:
Ik heb besloten om dit jaar geen goede voornemens te hebben. De voorgaande had ik altijd wel iets; vaker op mijn (oude) blog schrijven, twee keer per week joggen of vaker mijn oma bezoeken in Den-Haag. Maar ik ben erachter gekomen dat ik me nooit aan mijn eigen beloftes houd. Maaar, ik hoop wel dat 2012 het jaar wordt waarin ik veel nieuwe mensen leer kennen, en nog heel veel leuke, nieuwe dingen ga doen!

Lots of love,
Aviva, Annemarieke, Sharon, Anne, Rosalie en Iris. 

8 opmerkingen:

  1. prachtige foto's!

    ps. ik heb een giveaway op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's. Ook heel leuk om te lezen jullie goede voornemens! Ik maak ze zelf ook niet echt, ik hou me er toch niet aan. Maar wel: Mijn blog leuker&beter maken, hahah :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Annemarieke: ik dacht dat dat te duur was, zo'n University :O?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @danique
    is het ook wel, maar mijn vader zegt: "Ik zeg nog even geen ja en geen nee" kortom, beide opties staan nog open. ;)
    Wie niet waagt wie niet wint, toch? Ik kan het altijd proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 366 dagen dit jaar (: dus ipv 365, 366 dagen project

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het blijft een 365 project, al zijn het 366 dagen. Het is zegmaar gewoon een begrip. ;')

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog de beste wensen meiden :) Ik ga jullie volgen, zo veel afwisseling omdat jullie allemaal anders zijn is zo leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Lillyherlife,
    Dankjewel! :D Dat is precies het idee achter deze blog! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!