woensdag 4 januari 2012

Sharon likes 52 weeks of drawing




Hola guapas!
Aan het begin van het jaar zijn er altijd veel nieuwe projecten. Zo is er het 365-project waar Rosalie en ik aan meedoen, het 100-strangers project van Aviva, een 52-project waar Anne aan deelneemt, Day Zero project bestaat ook nog, maar ik kwam vanmiddag iets tegen wat misschien wel leuk zou zijn voor Annemarieke; het 52 weeks of drawing project!

Cabelo-desenho-design-girl-hair-favim.com-255244_large

Iedere week maak je een nieuwe tekening, je hebt dus zeven dagen om deze tekening af te maken. Ikzelf zit nog erg te twijfelen of ik aan dit project mee moet doen: ik vind het ontzettend tof, maar ik weet niet of ik er wel genoeg tijd voor heb. Ik denk dat ik het gewoon ga proberen, voor de lol. Ik kan niet zo heel goed tekenen, dus misschien is dit wel dé kans om mijn tekenskills te verbeteren..

Tumblr_lx7ggaidw91qc6zyao1_500_largeDit zijn de 'opdrachten' die je per week moet maken:
Week 1 - yourself
Week 2 - fav animal
Week 3 - fav food
Week 4 - fav place
Week 5 - best friend
Week 6 - fav book
Week 7 - fav movie
Week 8 - fav anime character
Week 9 - fav candy
Week 10 - turning point in your life
Week 11 - most reccent accomplishment
Week 12 - fav fairytail
Week 13 - family picture
Week 14 - inspiration
Week 15 - fav plant
Week 16 - just a doodle
Week 17 - something new
Week 18 - something orange
Week 19 - something you want
Week 20 - something you miss
Week 21 - something you need
Week 22 - a couple
Week 23 - scenery
Week 24 - something you don't like
Week 25 - something you love
Week 26 - anything you'd like
Week 27 - a place you want to go
Week 28 - your name in graffiti
Week 29 - a piece of your favorite song lyrics + illustrations
Aiqf-91ciaacckc_large
Week 30 - most colourful fish ever
Week 31 - the ultimate vacation feeling
Week 32 - your most beautiful dream
Week 33 - fav dress
Week 34 - your worst nightmare
Week 35 - the first letter of your name
Week 36 - yourself if you was 10 years older
Week 37 - yourself if you was 10 years younger
Week 38 - own Created Clothing
Week 39 - most beautiful daydream
Week 40 - a lovely song
Week 41 - weather
Week 42 - elementen
Week 43 - stilleven
Week 44 - seasons
Week 45 - feathers
Week 46 - your pet (or just a animal)
Week 47 - an instrument
Week 48 - your favourite place in your house
Week 49 - your superhero
Week 50 - a congrats banner for finishing the challange
Week 51 - Santa and his reindeers
Week 52 - firework

En, Annemarieke, heb ik je al overgehaald? Ik moet zelf nog maar eens even goed over nadenken of ik hier genoeg tijd voor heb..

Believe in yourself,
Sharon.

11 opmerkingen:

  1. Aaaa vet ! Dit ga ik doen thank you ! Hoe ben je hierop gekomen ? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh echt geweldig! lijkt me zo leuk om te zien! Een erg leuk idee zeg!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! En weet je wat me opvalt? Ik lees al lange tijd jullie blog, en het valt me op dat iedereen ontzettend creatief is! De een op het gebied van schrijven, de ander op het gebied van headers maken, de ander op het gebied van fotograferen, en jij dus op het gebied van tekenen.. Echt leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een superleuke challenge! (is het toch?)
    Echt heel leuk & creatief! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhh superleuk! Heel veel succes als je dit echt gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sharon, je had me al overgehaald bij de titel. ;)
    Nu hopen dat ik hem ook kan afmaken, het is al halfverwege de week, dus ik mag wel opschieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahaha.. je hebt niet alleen Annemarieke, maar ook mij overgehaald. Ik zat al te denken wat ik eens zou gaan doen. Dit wordt t! haha.
    ennnn Annemarieke... als je terug bent uit Engeland wil ik ze ALLEMAAL zien (A).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Harma,
    JEEH! Welkom bij de club! :)
    Ik vond het inderdaad ook al wat voor jou!
    Als ik terug ben wil ik ook ál die van jou zien hoor! Maar dat zijn er dan wel maar zo'n 26. Nouja, het is op de helft, en altijd beter dan niets!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hee, daar doe ik ook aan mee!
    Niet dat ik een held ben in tekenen, maar ik vind het leuk om te doen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ga het ook doen =D Alleen ga ik er mijn eigen draai aan geven. Ik maak er gewoon een 52 weeks of creativity van =D Met foto's, tekeningen, knipsels enz. Ik ben namelijk niet echt een goede tekenaar haha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. echt heel leuk gevonden!
    ik ga het alleen wel doen met een fotoshop.
    een kleine wending, maar nog steeds
    heeeeeeeeeeeel erg vet coool!
    thanks voor het idee!

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!