vrijdag 13 januari 2012

Anne ziet mensen wonen op het metro station van Parijs.

- For Narnia!

Het metrostration van Parijs zul je wel denken, ja, het metro stration van Parijs.(Halte Auber) Van de ene bijzondere woonomgeving rollen we zo door in de volgende.

Wonen op een metro station dus, in een soort glazen huis. Dit is een nieuw idee van Ikea. Ze willen hiermee laten zien  dat je op een klein oppervlak prima/gemakkelijk kunt leven. 5 mensen op 52 vierkante meter. Helaas is deze 'tentoonstelling' nog maar tot Zaterdag tezien. Daarna pakken ze de boel weer in en gaan naar huis. (Zover ik weet wordt de actie niet opnieuw opgebouwd)




Wat vinden jullie hiervan? Het lijkt mij wel gaaf om te zien of om er te zitten (voor eventjes dan. Tot het moment dat ik wil douchen of omkleden)

Stay Beautiful,
x

5 opmerkingen:

  1. Haha ik zou echt in de lach schieten als ik daar liep, wat origineel! Ik vind het wel echt heel erg leuk gedaan en mij lijkt het me best grappig om daar even te leven. Maar ook wel een beetje eng, op een station..
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moeder van Annemarieke13 januari 2012 om 19:24

    Een ding is in ieder geval wel prettig: Je kan bijna niet meer je trein missen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lol! Geniaal idee van Ikea. Ik vraag me af of die vrijwilligers goed betaald worden door ze, om een tijd op een station te moeten wonen, met al die drukte, en vreemde mensen.
    Wel super idee qua promotie en reclame! Zó veel passagiers die daar langs komen; een grote doelgroep kan worden bereikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil niet vervelend zijn, maar het is 54 m2

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt. m2 is een afkorting voor vierkantemeter. Aangezien ik op blogger geen 'hoge 2' kon doen, hoe het echt hoort, heb ik besloten het uit te schrijven omdat dat wat netter staat.

      Toch bedankt dat het je opvalt en je het even laat weten!

      Verwijderen

Just leave your lovely comment!