donderdag 19 januari 2012

Annemarieke introduceert: Tim Minchin!

Voor de mensen die hem nog niet kennen, wat er bijzonder veel zijn in ons kikkerlandje, Tim Minchin is een comedian die door middel van muziek en grappige songteksten,  grote theaters aan het lachen maakt. Zijn unieke stijl, humor en manier van entertainen is hier in Brit-land onwijs aangeslagen! En zeker ook bij mij! Hij is vreemd, heeft een eigen kijk op het leven en word mede door deze redenen en zijn fantastische talent, uitgenodigd op veel programma’s op tv. Om jullie volledig te overtuigen van zijn geweldig-heid, moet je echt zijn liedjes en optredens zelf bekijken.  Hier dus een aantal van zijn beste optredens.

Als eerste, een onwijs absurde maar heel grappig, liefdesliedje, tijdens zijn optreden op "The Graham Norton Show".



Zijn liedjes zijn niet alleen grappig, soms zijn ze juist ook heel mooi en recht voor zijn raap. Hier een van mijn favorieten, genaamd “Not Perfect”. Kijk en geniet.


Vervolgens een geniaal liedje genaamd "Confessions" wat gaat over serieuze dingen gecombineerd met zijn vreemde humor.



 En als laatste een prachtig liedje om dit artikel mee af te sluiten, wat de serieuze(re) kant van Tim laat zien. "White wine in the Sun". Een sentimenteel liedje over kerst, die ik helemaal plat heb gedraaid in het vliegtuig onderweg naar mijn ouders en familie, na ze 5 maanden niet gezien te hebben. Prachtig.

Kenden jullie Tim Minchin al? Zo nee, wat vinden jullie van zijn muziek stijl?
Vind meer liedjes van deze muzikale stand-up comedian op youtube.

Always

Lots of Love,
Xxx
A
nnemarieke

3 opmerkingen:

  1. -L-O-L!
    Geniale humor heeft die man, wel heel vreemd inderdaad, maar zeker muzikaal!
    Dat laatste liedje is inderdaad echt super mooi! (L)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dat laatste liedje is inderdaad erg mooi. Geeft de sfeer goed weer. Ik snap dat je dat veel hebt geluisterd voor we elkaar zagen. Wat was de Kerst gezellig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende hem nog niet nee! :-)

    P.s; voor Anne; wanneer moet het artikel over jullie online komen? Heb je al iets over mijn blog klaar wat je kunt mailen? ;-$

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!