vrijdag 10 februari 2012

Anne stelt je voor aan Liefske



Lisanne, ook wel bekend onder de naam Liefske (vroeger kusjevanlisanne), misschien ken je haar al. Lisanne is een 16 jarig Fries meisje met een hartstikke leuke blog! (Verder kan ik bevestigen dat ze zelf ook een topper is) Ik volg haar al sinds het prille begin en kan eerlijk zeggen dat haar blog alleen maar leuker geworden is.

Liefske.tk is een blog over eigenlijk van alles wat. Denk aan beauty, lifestyle, fotografie, fashion, filmpjes, webshops, inspiratie, en nog veel mee! Ook worden er op Liefske.tk regelmatig giveaway’s gehouden. Net als aan ThinkBeauty zijn er aan Liefske  ook een paar vragen gesteld.

Wat bracht je op het idee om te gaan bloggen en hoe is alles zo ontstaan
Nou, het was in de zomervakantie van 2010 en ik verveelde me kapot omdat al mijn vriendinnen op vakantie gingen en ik niet. Ik had wel een vakantiebaantje, maar daarnaast zat ik ook gewoon hele dagen thuis. Een meisje die ik via het internet kende, drong me erop aan om een blog te starten, omdat dat 'leuk' was volgens haar, dus zo ben ik een blog gestart!En  vandaaruit zag ik dat het inderdaad heel erg leuk was, en  ben ik verder gaan bloggen.

Hoe heb je het aangepakt met volgers krijgen en nieuwe lezers vinden?
Door veel mensen over je blog te vertellen, en door middel van gewoon origineel zijn en het proberen opzetten van een leuke blog, want als je een leuke blog hebt, heb je op den duur wel veel bezoekers die terug blijven komen!
Een aantal dagen naar Engeland, Hoppa!
Wat maakt jou blog speciaal (in jou ogen)?  
Hm, die vind ik lastig. Als ik dan eerlijk moet zijn, is mijn blog speciaal omdat het niet een standaard fashionblog is met elke dag een outfitpost, ik heb nog nooit een outfitpost gedaan volgensmij, omdat er echt duizenden blogs zijn die dat hebben en dat wordt gewoon standaard. Een standaard beautyblog heb ik ook niet, maar ik heb meer een variatie van allerdaagse onderwerpen in een blog gestopt, waar dus verschillende onderwerpen aan bod komen. Dat maakt mijn blog denk ik zo speciaal, omdat veel mensen mij daar ook op complimenteren.

Wat liefske naar mijn(Anne) idee nou zo speciaal maakt?
Liefske  is een blog waar voor mijn gevoel echt een ‘persoon’ achter zit. Het zijn geen opervlakkige artikelen die standaard gepost worden. Er is aandacht voor de lezers/lezeressen. Vragen worden beantwoord, soms wordt er zelfs post ontvangen en er wordt veel rekening gehouden met wat er graag gelezen en gezien wilt worden. Ik vind Liefske wel echt een blog die Lisanne typeerd zoals ik haar nu (vooral als blogger dat wel) ken. Het is gewoon zoals zij is.



Kende je Liefske al? Ga je der nog vaker bezoeken?
Hopelijk tot snel!
Stay Beautyful,
x
- For Narnia!
P.s Liefske schrijft binnekort ook een stukje over Dailynoted. Neem zeker even een kijkje!

3 opmerkingen:

  1. Ik kende haar blog al, en door haar ben ik begonnen met bloggen!

    Leuk artikel

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel, ik kende haar blog ook al.
    Ik ben het helemaal met je eens over haar blog. Lisanne lijkt me ook echt een lief meisje (: Haar blog is in elk geval heel erg leuk!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk geschreven. Ik vind het altijd cool om te lezen dat ik 'dat meisje' was wat erop aandrong dat Lisanne ging bloggen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!