donderdag 2 februari 2012

Annemarieke ziet ironie in tekeningen!

Hallo allemaal!
Zoals jullie weten ben ik een enorme teken-fanaat, en breng ik dus ook zo'n 10 uur per week op internet door om plaatjes, inspiratie en tekeningen op te zoeken.
Nu kwam ik laatst deze selectie tegen, die ik zó leuk vond dat ik ze wel even met jullie moest delen. In deze schattige plaatjes zit een grappige gedachte, logistiek of ironie verstopt, kijken of jullie erachter komen wat de kunstenaar uitbeeld!












Always


Lots of Love,
xxx
Annemarieke

4 opmerkingen:

  1. Haha, deze post vind ik zooo leuk he! Echt grappig (=

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leg die van het konijn nog even uit??!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een konijnen-pootje zou geluk moeten brengen, net als een klavertje 4 en een hoefijzertje, maar nu is het dus omgedraaid en heeft het konijn een mensen-pootje om zijn nek, ipv andersom. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allemaal leuk, maar vooral die eerste met die kies. Ik kan van zo'n artikeltje echt een happy gevoel krijgen, heerlijk <3

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!