zaterdag 25 februari 2012

Rosalie gaat naar Noorwegen! En naar Rome!

Och, het leven van de arme, arme hedendaagse gymnasiast. Dinsdagochtend zit ik in het vliegtuig op naar Noorwegen (herinner je je mijn artikel over de uitwisseling nog?). Een week later kom ik 's avonds erg laat terug, om twee dagen later in de bus te stappen naar Rome.
U jelly? :D

Om even in de stemming te komen zoek ik tijdens het inpakken van mijn koffers de mooiste kiekjes uit, en die wil ik jullie natuurlijk niet onthouden! Enjoy.










(c) Stein Liland

(c) Stein Liland

(c) Stein Liland

Hakuna matata!
- Rosalie

P.S. Sorry voor deze late post! Maarehm, nu hebben jullie er wel twee voor de prijs van één ;) 

Foto's gestolen van Weheartit en Tumblr

6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, heel veel plezier in Noorwegen en in Rome. Ik zou naar allebei heel graag toe willen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit! Ik wil graag nog een keer naar Noorwegen, volgens mij willen mijn ouders mijn ouders dat volgend jaar, dus dan kan ik mooi mee (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooi! Ik wil (ooit) wel een keer naar Noorwegen, maar mijn familie heeft daar niet zp'n zin in... En ik ga over 3 jaar naar Rome ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh super, Rome lijkt me echt gewe;dig,
    & Noorwegen lijkt me ook weleens leuk!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh leuk! Het is zo toch wel leuk om een gymnasiast te zijn :) Ik ga in April naar Griekenland ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!