maandag 20 februari 2012

Aviva spot een trend: earcuffs!

Meryl Streep droeg earcuffs in de welbekende film Mamma Mia. Ze waren te zien in modeshows van Alexander Wang, en nu hebben ook bloggers deze trend overgenomen. 

Wat earcuffs precies zijn? Oorbellen die lijken op piercings. Gaatjes zijn (meestal) niet nodig. Je klemt of hangt het sieraad aan je oor. Ze zijn er in alle soorten en maten. Grote met veel kettingen en veertjes, of kleine zonder toeters en bellen.



Sommige varianten vind ik echt super en sommige wat minder. Omdat ik zo'n earcuff ook wel eens wilde uitproberen heb ik er eentje gekocht. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik het nou leuk vind of niet. Maar ik denk dat dit weer een van die trends is waar je gewoon aan moet wennen. Wat vinden jullie?


Earcuffs kan je bestellen via Asos, Ebay en andere verkoopsites. Verder heb ik ze nog nooit in de winkel zien liggen. Jij wel? Laat het me weten!

Dare to dream, Aviva.

Bronnen: WeAreFashion.nl, Girlscene en We Heart It. Laatste drie foto's zijn zelfgemaakt. 

12 opmerkingen:

  1. Ik vind ze net iets te opvallend, ik draag liever gewond oorbellen. Ik vind die van jou... Mwah. Wel oké.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vindt het persoonlijk niet zo mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik het mee eens.
      Ik draag zelf liever gewone oorbellen, en ik vind deze, tsja.. Gewoon niet zo leuk..

      Verwijderen
  3. Ik vind het een beetje een gothic look hebben. Vind het zelf niet zo mooi. Maar wel apart!

    Ik volg je, volg je mij ook?

    http://body-hair-nails.blogspot.com/

    Liefs,

    Estella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik vind het juist wél heel erg gaaf. Alleen die met die kettingen gaat een beetje ver.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind ik ook haha. Die eerste (met alleen die ringetjes zegmaar) vind ik wel echt superleuk. Of alleen de klem zegmaar, zonder iets er aan vast.

      Verwijderen
    2. Alleen zo'n klemmetje is inderdaad onwijs leuk, anders dan anders! met een Kettinkje eraan zal ik minder snel dragen.

      Verwijderen
  5. Ik vind ze super! zijn meestal ook wel bij wat alternatieve winkels of sites te koop. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan me nog herinneren dat ik als klein kind er ooit eentje gekocht had in een winkel. Het was een cuff in de vorm van een dolfijn, maar die was veel te groot voor mij en heb ik uiteindelijk ooit gegegeven. Ik vind het wel leuk en zou ze zeker ook dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ik heb er ook een :D
    Maar dan met ook aan de bovenkant ook een oorbelpinnetje ipv een klemmetje
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!