vrijdag 17 februari 2012

Anne treft een oude bekende.

Een oude bekende .. Voelen jullie de bui al hangen?
Bijna 14 maanden geleden ontmoetten jullie naast Aviva, Sharon, Annemarieke en mij (en Nikita natuurlijk) nog twee meiden. Het is al weer even geleden dat jullie wat van ze gehoord hebben, vandaar heb ik voor deze week even het contact opgezocht, hoe gaat het nu met deze twee toppers? Hoe staan ze in het leven, maar ook vooral; hebben ze nog spijt van hun vertrek?

Wegens een groot enthausiasme van onze Dames en een overvloed aan babbels heb ik besloten ze een voor een hun praatje te laten maken, om niet ontzettend te hoeven schrappen. Het is ook veel te leuk allemaal. Voor vandaag heb ik weer contact met Tessa gezocht (op 31/01/12). Ze vond het ontzettend leuk weer wat van Dailynoted te horen en was meteen razend enthausiast. 



Allereerst vroeg ik me natuurlijk af;
Hoe is het leven na Dailynoted? Wat is er allemaal veranderd?
Er is aardig wat veranderd in mijn leven het laatste half jaar. Ik loop dit hele jaar stage, en ik ben nu net bij mijn tweede stagebedrijf begonnen (we hebben twee stage periodes van vijf maanden). Mijn eerste stagebedrijf is mij goed bevallen, ik heb een hoop leuke dingen mogen maken daar! Ik heb de brochure voor mijn school mogen bedenken en ontwerpen, dat was wel gaaf om die brochures overal te zien liggen met de open dag! En ik heb een poster en flyers ontworpen voor een dichtwedstrijd in de buurt, deze kwamen ook overal te hangen/liggen. Ik vond het eigenlijk wel jammer dat ik een ander bedrijf moest gaan zoeken..
Het was ook een hele klus om een stage te vinden! het bedrijf waar ik nu stage loop (ik heb vandaag echt mijn eerste dag gehad!) zit in Eindhoven.
Ik wilde eigenlijk een stageplek iets dichter bij huis, maar die kon ik niet vinden, dus ik moet nu elke dag een uur en een kwartier reizen heen en terug. 
Dus dat zijn lange dagen.. maar goed, over een half jaartje ben ik er weer vanaf.

Verder heb ik sinds 4 maanden een heel lief vriendje! Ik heb hem ontmoet op het feest van een vriendin van me. Het was wel heel typisch, zij had een nieuwe vriend en die had ik nog nooit gezien, nou nam haar vriend dus ook een vriend mee naar dat feest..Dus wij hebben de hele avond gepraat, en van het een kwam het ander :P (Dit vinden we natuurlijk hardstikke leuk om te horen! Red.)

Was het een wijze beslissing, of is er toch wel stiekem spijt van je vertrek?
Ik heb geen spijt van mijn vertrek bij Dailynoted, ik vind het nog steeds een heel leuk idee, en de meiden zijn natuurlijk super! Maar ik voelde me er gewoon niet helemaal thuis, en ik had het eigenlijk (toen al) veel te druk om artikelen te schrijven..
Ik ben daarom blij dat er nieuwe meiden bij zijn gekomen om het Dailynoted team te versterken, meiden die daar beter voor geschikt zijn dan ik :P

Hoe zit het met je eigen blog (Fragilestones)?
Ik hou op het moment geen blog meer bij, ik was sowieso niet echt een tekst blogger, ik hou meer van mooie afbeeldingen met hier en daar een stukje tekst. Mijn eigen blog ben ik mee gestopt omdat ik het niet meer zo leuk vond als eerst, en ook wel een beetje vanwege privacy toch. Dat klinkt misschien naïef want het internet is openbaar en dat weet ik, maar ik heb ook eigenlijk bewust niet veel mensen uit mijn eigen omgeving verteld over mijn blog.
Het enige wat ik nu nog bij houd is tumblr, gewoon om een soort eigen verzameling te creëren van afbeeldingen, krabbels en quotes die ik leuk/inspirerend vind. voor de nieuwsgierigen onder ons: http://fragile-stones.tumblr.com/

Bij je vertrek kwam ook een goed voornemen kijken, hoe staat je succes daarmee?
Ik heb ooit een keer iets verteld over een goed voornemen om minder achter mijn laptop te zitten, nou wil dat met stage dus niet echt lukken aangezien ik constant met computers werk,maar in de weekenden raak ik mijn macbook vaak amper aan, maar dat komt ook door het leuke gezelschap in de weekenden! (vriendlief)

Ik hoop dat de lezers het leuk vonden om wat van mij te horen, en blijf Dailynoted vooral volgen!
deze meiden doen hard hun best!

Tessa, namens mijzelf en ik denk wel de heel 'redactie' was het ontzettend leuk weer wat van je te horen! En ook super dat je nog wat wou delen!

Stay Beautiful,
xAnne.

- For Narnia!

3 opmerkingen:

Just leave your lovely comment!